حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تائید 5 دستگاه جدید سامسونگ و تعیین اولویت‌های این شرکت توسط مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – تایی مون، مدیرعامل بخش موبایل شرکت سامسونگ بعد از چندین ماه که از فعالیت‌های عادی سامسونگ می‌گذرد در رویداد رونمایی از دستاوردهای سامسونگ تأییدیه 5 دستگاه جدید این شرکت را صادر کرد.

همچنین در این رویداد، مدیرعامل بخش موبایل شرکت سامسونگ حوزه‌هایی را که بخش فناوری موبایل‌های سامسونگ باید تمرکز خود را روی آن قرار دهد تعیین کرد.

در رویداد رونمای از دستاوردهای سامسونگ مقرر شد سه اولویت این شرکت در زمینه تولید موبایل در سه حوزه نوآوری‌های معنادار، همکاری‌های آزادانه و افزایش و بهبود عملکرد دستگاه‌ها قرار گیرد.

همچنین قرار است شرکت سامسونگ سرمایه‌گذاری خود در حوزه‌های مختلف R&D این شرکت را از نو بازنگری کند و تمرکز اصلی خود روی گسترش شبکه 5G قرار دهد. سامسونگ قرار است به زودی پیشرفته‌ترین دستگاه‌های گوشی تلفن همراه را به بازار ارائه کند.. همچنین قرار است این شرکت مشارکت‌های کلیدی مختلف خود را با بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه‌های فناوری اطلاعات و از این دست تقویت کند. همچنین مقرر شده است تا این شرکت تمام تلاش خود را برای ارائه دستگاه‌های موبایل با پیشرفته‌ترین امکانات و در عین حال ساده‌ترین روش برای دسترسی به این امکانات ارائه کند.

مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در این رویداد گفته است:

در حال حاضر از 5 دستگاه مختلف از سری دستگاه‌های گلکسی سامسونگ رونمایی شده است. در این 5 دستگاه از آخرین دستاوردهای این شرکت در زمینه طراحی گوشی‌های تلفن همره استفاده شده است. از ویژگی‌های این دستگاه‌ها عملکرد بهینه و سادگی کار با آن‌ها است.

در این دستگاه‌ها قدرت و سادگی در کنار یکدیگر استفاده شده است و قرار است این دستگاه‌ها به عنوان یک دستیار در همه جنبه‌های زندگی در کنار کاربر باشند.

علاوه بر این سامسونگ در آخرین پست وبلاگ خود اعلام کرده است که این 5 دستگاه جدید قرار است تا پایان ماه میلادی آینده وارد بازار گوشی‌های تلفن همراه شوند. این 5 دستگاه شامل Earphone، ساعت هوشمند خواهند بود که عبارت‌اند از Galaxy Buds Live و Galaxy Watch 3. به نظر می‌رسد تا ماه آینده میلادی دستگاه‌های Note 20، Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Tab S7 نیز به بازار تلفن همراه عرضه شوند.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر