عرضه قابلیت‌های ویژه شخصی‌سازی ایموجی‌ها برای محصولات اپل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
کمپانی اپل به‌منظور گرامی داشت روز جهانی ایموجی‌ها، قابلیت‌های شخصی‌ساز جدیدی را به مموجی‌های خود افزوده است.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  cnet، محبوبیت ایموجی‌ها به شدت در حال افزایش یافتن است و کاربران بسیار زیادی به دنبال یافتن گزینه‌های جدید برای ایموجی‌های خود هستند و اپل نیز از این روند آگاه بوده و قصد دارد از آن بیشترین بهره را ببرد.
 
اپل در پاییز سال جاری میلادی گزینه‌های جدیدی را برای شخصی‌سازی مموجی ها به کاربران عرضه می‌کند. این قابلیت‌ها شامل مدل‌های موی جدید و پوشش‌های جدید برای چهره هستند و این کمپانی قابلیت‌های یادشده در روز جهانی ایموجی‌ها به‌صورت مختصر نمایش داد.
 
 
 
یازده مدل موی جدید از قبیل بان مردانه، موجی و دم اسبی در این به‌روزرسانی به مموجی ها افزوده خواهد شد. کاربران همچنین می‌توانید برای پوشش‌های صورت رنگ‌های جدیدی را انتخاب کنند.
 
شایان ذکر است که  ماسک صورت نیز جزو پوشش‌های صورت محسوب می‌شود که اپل از آن در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان رونمایی کرد و علاوه بر این 19 مدل سربند جدید نیز به این مموجی ها افزوده شده است.
 
درنهایت اپل اظهار کرد که ایموجی‌های جدیدی را مطابق با شرایط فرهنگی جامعه به این دسته خواهد افزود. همچنین خوراکی‌های جدیدی از قبیل نوشیدنی حبابی نیز به ایموجی‌های این کمپانی افزوده خواهد شد. این ایموجی‌ها همزمان با عرضه نسخه پایدار iOS 14 در پاییز به کاربران ارائه می‌شوند. بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر