وان پلاس نورد 5G رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – از گوشی میان‌رده وان پلاس نورد 5G با نمایشگر ۶/۴۴ اینچی و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی امروز رونمایی شد  و از ۴ آگوست نیز به بازار عرضه خواهد شد. 

گوشی وان پلاس نورد 5G که دستاورد بزرگی برای این شرکت است، سرانجام رونمایی شد. شرکت وان پلاس که به تولید گوشی‌های ارزان قیمت و با کیفیت معروف است، در طراحی گوشی جدید خود نیز به این ویژگی‌ها توجه کرده است. 

وان پلاس که مدتی روی بازار گوشی‌های پرچم‌دار متمرکز بود، با تولید و عرضه گوشی وان پلاس نورد 5G وارد بازار میان‌رده‌ها شده است و قصد دارد با میان‌رده‌های اپل و سامسونگ رقابت کند. 

از جمله ویژگی‌های مهم این گوشی، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، فیلم‌برداری 4K، نمایشگر ۶/۴۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T اشاره کرد. 

گوشی وان پلاس نورد به لطف تراشه‌ اسنپدراگون 765G کوالکام، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و این موضوع در کنار قیمت مناسب ، توجه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد. 

شبکه 5G هنوز در همه کشورها راه‌اندازی نشده است؛ اما از آن‌جایی که این گوشی تا سه سال آینده به‌رورسانی‌های مختلف را دریافت خواهد کرد، همه کاربران در آینده می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. 

مانند اکثر گوشی‌های امروزی، سنسور اثر انگشت این گوشی زیر نمایشگر قرار دارد و از فناوری تشخیص چهره نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی دوگانه ۳۲ مگاپیکسلی این گوشی در سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است 

وان پلاس نورد از باتری ۴۱۱۵ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و درگاه شارژ آن USB Type-C است. این گوشی در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه می‌شود و از تاریخ ۴ آگوست در بازارهای اروپا با قیمت ۴۰۰ یورو در دسترس خواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر