احتمال ورود Realme C11 به بازار اروپا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

از زمان رونمایی Realme C11 در اواخر ماه گذشته میلادی، این دستگاه توانسته تا نظرهای بسیاری را به‌عنوان یک Realme مقرون‌به‌صرفه به خود جلب کند. براساس گزارش‌هایی از منابع صنعتی، Realme C11 به‌زودی وارد بازار اروپا خواهد شد.

انتظار می‌رود قیمت این دستگاه کمی از نسخه Rm429 بیشتر باشد؛ براساس نرخی که این دستگاه در بازارهای کنونی هند و مالزی دارد احتمالا قیمتش در اروپا چیزی برابر با ۱۰۰ تا ۱۲۰ یورو باشد. با وجود افزایش نامحسوس قیمت این دستگاه در اروپا همچنان نرخ این گوشی مقرون‌به‌صرفه اندرویدی دربرابر رقبایی چون Redmi 9A و Redmi 9C بسیار رقابتی است؛ رقبای نام‌برده درنسخه پایه و در بازار اروپا به‌ترتیب با قیمت ۹۹ و ۱۱۹ دلار به فروش می‌رسند.

پردازنده مرکزی Realme C11 مدل Helio P35 ساخت شرکت مدیاتک است که درکنار ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌ارتقا به‌وسیله درگاه حافظه به ایفای نقش می‌پردازد. این دستگاه مجهز به نمایشگری از جنس LCD به اندازه ۶٫۵ اینچ و با کیفیت HD Plus است. پشت Realme C11 میزبان دو دوربین در جایگاهی مربعی شکل است: یک دوربین اصلی به کیفیت ۱۳MP و دیگری یک شاتر عمق به کیفیت ۲MP؛ این دوربین همچنین توسط «Ai Camera» (هوش مصنوعی دوربین) پشتیبانی می‌شود که نویددهنده ثبت تصاویر پرتره قابل قبول است. حداکثر کیفیت ضبط فیلم در این دستگاه نیز Full HD می‌باشد. باتری Realme C11 ظرفیتی ۵۰۰۰mAh دارد که درکنار شارژر ۱۰ واتی و به‌وسیله ورودی micro-usb به کاربر خدمت می‌کند. براساس ادعا سازنده، با یکبار شارژ این دستگاه می‌توان از آن برای ۱۲٫۱ ساعت بازی‌کردن، ۲۱٫۶ ساعت تماشای فیلم و ۳۱٫۹ ساعت تماس صوتی استفاده کرد؛ شارژ کامل این دستگاه می‌توان ان را تا ۴۰ روز به‌صورت اماده‌به‌کار نگه دارد.

این دستگاه در دو رنگ سبز و خاکستری در دسترس خریداران است و می‌تواند دربرابر پاشش قطرات ریز آب نیز مقاومت کند. با این همه کمبود حسگر اثرانگشت در این دستگاه به‌خوبی احساس می‌شود؛ اما به‌جز این مورد، درباقی زمینه‌ها Realme C11 گوشی بسیار ارزشمند و توانایی در رده قیمتی خود به حساب می‌آید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر