سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 5G خود رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – شرکت سامسونگ به‌صورت ناگهانی، امشب از گوشی گلکسی زد فلیپ 5G خود رونمایی کرد. این گوشی از ۱۷ مرداد با قیمت ۱۴۴۹ دلار عرضه خواهد شد. 

همه ما انتظار داشتیم شرکت سامسونگ در رویداد رونمایی از محصولات خود در چند روز آینده، از گوشی گلکسی زد فلیپ 5G رونمایی کند؛ اما این شرکت همه را غافل‌گیر کرد و امروز از این گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. 

نمایشگر گلکسی زد فلیپ 5G به‌صورت عمودی تا می‌شود و تفاوت زیادی با نسخه 4G خود ندارد؛ فقط سخت‌افزار قوی‌تر و قیمت بیش‌تری دارد. علاوه بر تراشه اسنپ‌دراگون 865+، این گوشی نرم‌افزار قوی‌تری هم دارد که اجرای یک اپلیکیشن در دو سمت نمایشگر را راحت‌تر از مدل قبلی کرده است. 

دوربین سلفی این گوشی ۱۰ مگاپیکسل است و دوربین اصلی آن نیز یک ماژول دوربین دوگانه ۱۲ پیکسلی واید و اولتراواید است. در قاب پشتی این گوشی و کنار ماژول دوربین، یک نمایشگر کوچک ۱/۱ اینچی وجود دارد تا کاربران بتوانند زمانی که گوشی آن‌ها بسته است، اطلاعات کلیدی مانند ساعت و نوتیفیکیشن را مشاهده کنند. 

گلکسی زد فلیپ 5G

ابعاد دستگاه در حالت باز ۱۶۷.۳ در ۷۳.۶ در ۷.۲ میلی‌متر  و در حالت بسته، ضخامت آن به ۱۷.۴ میلی‌متر می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های برنز و خاکستری از ۱۷ مرداد عرضه خواهد شد و قیمت آن ۱۴۴۹ دلار خواهد بود. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر