سرویس Microsoft Advertising میزبان صدها میلیون عکس می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سرویس ارائه‌ی تبلیغ مایکروسافت که با نام Microsoft Advertising شناخته می‌شود قصد دارد از این پس به شرکت‌های تبلیغاتی کوچک برای ارائه‌ی تبلیغات تأثیرگذارتر کمک کند. مایکروسافت در همکاری تجاری با شرکت شاتراستاک (Shutterstock)، میلیون‌ها عکس خام را به سرویس تبلیغاتی خود اضافه کرده که کاربران به‌صورت رایگان می‌توانند به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. مجموعه‌ی شاتراستاک شامل بیش از ۳۲۰ میلیون عکس باکیفیت با قالب آماده برای تبلیغات است و روزبه‌روز میزبان تصاویر بیشتری می‌شود.

امروزه بیش از یک میلیون نفر در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا، در گسترش شمار عکس‌های سرویس شاتراستاک مشارکت می‌کنند. Microsoft Advertising به‌موجب قرارداد تجاری جدیدی که با شاتراستاک امضا کرده است امکان دسترسی رایگان به این مجموعه‌ی غنی را به شما می‌دهد تا از آن‌ها برای مصارف تبلیغاتی استفاده کنید. مایکروسافت می‌گوید شما می‌توانید از این تصاویر باکیفیت در بخش Image Extensions و همچنین سرویس Microsoft Audience Ads بهره بگیرید.

ردموندی‌ها همچنین مزیت‌هایی دیگر برای شاتراستاک ذکر کرده‌اند. آن‌طور که مایکروسافت می‌گوید کاربران از این پس می‌توانند کارزارهای تبلیغاتی جدیدی را با تنوع بسیار زیادی از تصاویر به‌شکلی ساده راه‌اندازی کنند تا به‌بهترین شکل ممکن روی جامعه‌ی هدف خود اثر بگذارند. مجموعه‌ی شاتراستاک به کاربران امکان می‌دهد روند تنظیم تبلیغ را در زمانی سریع‌تر به‌انجام برسانند؛ به‌خصوص کسانی که پیش‌تر به کتاب‌خانه‌ی تصاویر دسترسی نداشته‌اند. به‌علاوه کسب‌و‌کارها می‌توانند بسته‌به هدفی که هر کارزار در پی دست‌ یافتن به آن است، تصاویری مرتبط در تبلیغات قرار دهند. این کار درنهایت به تأثیرگذاری بیشتر آن کارزار منتهی می‌شود. 

اسکرین شات محیط سرویس Microsoft Advertising

اضافه کردن تصاویر سرویس شاتراستاک به کارزار‌های ایجادشده ازطریق سرویس تبلیغاتی مایکروسافت، کاری بسیار ساده است. بدین منظور باید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. وقتی که درحال تولید بنر تبلیغاتی برای کارزار جدید خود هستید، روی گزینه‌ی Add images کلیک کنید.

۲. در صفحه‌ای که بالا می‌آید، روی گزینه‌ی Stock Images کلیک کنید.

۳. در این صفحه باید تصاویر مدنظر خود را انتخاب کنید. برای جست‌و‌جو در بین تصاویر می‌توانید از باکس جست‌و‌جو بهره بگیرید. 

۴. در نظر داشته باشید تصاویری که انتخاب می‌کنید باید به سیاست‌های مایکروسافت در زمینه‌ی استفاده از عکس پای‌بند باشند. مایکروسافت همچنین نکات زیر را در این رابطه اعلام کرده است:

  • تصاویر شاتراستاک تنها در تبلیغاتی که توسط Microsoft Advertising تولید و ارائه شده‌اند، قابلیت استفاده را دارند؛ آن هم به‌شکل اصلی و بدون اعمال تغییر.
  • امکان استفاده از تصاویر برای محتواهای بزرگسالانه یا محتواهایی که قانون را نقض می‌کنند وجود ندارد؛ منظور از محتواهای دسته‌ی دوم، آن‌هایی است که نشان تجاری شرکت‌های متفرقه (ترد پارتی) یا حق مالکیت معنوی آن‌ها را نقض می‌کنند.
  • در تصاویری که شامل انسان‌ها هستند، نباید محتواهای توهین‌آمیز نظیر محتواهای بزرگسالانه وجود داشته باشد.
  • امکان استفاده از تصاویر به‌عنوان نشان تجاری، نشان خدماتی یا حتی لوگو وجود ندارد.

۵. در مرحله‌ی آخر به‌هنگام انتخاب عکس، احتمالا واترمارک Shutterstock را روی تصویر خواهید دید. این واترمارک در تصاویر استفاده‌شده در بنر تبلیغاتی شما به‌نمایش درنمی‌آید.

مایکروسافت می‌گوید روند دردسترس‌قرار گرفتن تصاویر سرویس شاتراستاک برای شرکت‌های تبلیغاتی حاضر در ایالات متحده‌ی آمریکا و بریتانیا آغاز شده است. شرکت‌‌های حاضر در این دو کشور از مدتی پیش، در نسخه‌ی بتای سرویس Microsoft Audience Network مشارکت کرده‌اند. اگر تمایل دارید به بتای Microsoft Audience Network ملحق شوید باید با مدیر اکانت Microsoft Advertising خود ارتباط برقرار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد سرویس Microsoft Advertising و همکاری بین ردموندی‌ها با شاتراستاک، می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید. 

دیدگاه شما کاربران تک تایمز در این زمینه چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر