حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ریلمی امروزه ۴۰ میلیون کاربر در دنیا دارد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ریلمی (Realme) به‌عنوان زیرشاخه‌ی مستقل اوپو، برندی بسیار جوان محسوب می‌شود. اطلاعات رسمی نشان می‌دهند تاریخ بنیان‌گذاری ریلمی به ۴ مه ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) برمی‌گردد؛ با این‌حال ریلمی در همین بازه‌ی زمانی به‌نسبت کوتاه، با سرعت بالایی به رشد ادامه داده و امروزه برندی نام‌آشنا برای شمار درخورتوجهی از علاقه‌مندان به گوشی‌های اندرویدی به‌حساب می‌آید. طبق ادعاها، ریلمی امروزه در بین هفت برند برتر تولیدکننده‌ی گوشی قرار دارد. به‌علاوه از ریلمی به‌‌عنوان یکی از پنج برند برتر موبایل در ۹ بازار دنیا یاد می‌شود. ریلمی در حال حاضر در ۵۹ بازار در سراسر دنیا حضور دارد.

اطلاعیه‌ی جدید ریلمی نشان می‌دهد که شمار کاربران این برند در سراسر دنیا مرز ۴۰ میلیون نفر را رد کرده است که دستاوردی مهم برای این شرکت است. ریلمی چند روز پیش، روند فروش سری اول گوشی C11 را در چین آغاز کرد. در کمال تعجب ۱۵۰٬۰۰۰ دستگاه ریلمی C11 تنها در عرض دو دقیقه به‌فروش رفتند و موجوی به‌اتمام رسید. ریلمی قبلا هم گوشی‌های خود را با سرعت بالا فروخته است. برای مثال در سه‌ماهه‌ی دوم امسال بود که ۷۰٬۰۰۰ دستگاه گوشی نارزو ۱۰ در مدت‌زمان مشابه به‌فروش رسید. 

پوستر اعلام 40 میلیون کاربر ریلمی / Realme درسراسر دنیا

برای درک بهتر سرعت رشد ریلمی، بهتر است نگاهی خلاصه به تاریخچه‌ی این شرکت بیاندازیم. ریلمی در سپتامبر ۲۰۱۸ (شهریور و مهر ۱۳۹۷) به رکورد فروش یک میلیون دستگاه از گوشی‌هایش دست پیدا کرد؛ یعنی صرفا چند ماه پس از بنیان‌گذاری برند. در آگوست ۲۰۱۹ (مرداد و شهریور ۱۳۹۸) رکورد فروش گوشی‌های ریلمی به ۱۰ میلیون دستگاه رسید. سپس نوبت ماه ژانویه‌ی ۲۰۲۰ (دی و بهمن ۱۳۹۸) و ثبت رکورد فروش ۲۵ میلیون واحد بود.

آخرین آمار نشان می‌داد که در ماه مه ۲۰۲۰ (اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۹) شمار کاربران ریلمی به ۳۵ میلیون نفر رسیده است. ریل‌می می‌گوید طبق برنامه‌ریزی قبلی قصد دارد تا پیش از پایان سال جاری میلادی، شمار گوشی‌هایی را که به بازار عرضه می‌کند به ۵۰ میلیون واحد برساند. ریلمی برای دست‌یابی به این هدف، روی فناوری 5G حساب ویژه‌ای باز کرده است.

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی درمورد این خبر دارید؟ گوشی‌های ریلمی و مواردی مثل قیمت آن‌ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر