قانون جدید پیش‌فروش پلی‌استیشن 5: هر خریدار یک دستگاه

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد تا برای مبارزه با بازار سیاه و افزایش قیمت پلی‌استیشن 5، این کنسول را با قانون هر خریدار، یک دستگاه عرضه کند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  techradar، در صفحه منبع سایت خرده‌فروشی رسمی پلی‌استیشن در آمریکا آمده است که احتمالا هر خریدار تنها بتواند یک دستگاه از این کنسول تازه‌وارد را خریداری کند. اطلاعات منتشرشده در ردیت حاکی از آن است که شما می‌توانید به سایت خرده‌فروشی مستقیم سونی رفته و با کلیک روی گزینه 'View page source در مرورگرتان به جستجوی پلی‌استیشن 5 بپردازید و به اطلاعات یاد شده دست پیدا کنید.
 
البته این اطلاعات هنوز به‌صورت رسمی در وب‌سایت اصلی سونی قرار نگرفته است اما احتمال دارد که چنین اتفاقی در آینده نه‌چندان دور به وقوع بپیوندد. بااین‌حال احتمال این‌که سیاست هر خریدار، یک دستگاه در رابطه با پلی‌استیشن 5 نیز تکرار شود، بسیار زیاد است.
 
 
 
البته این قانون نمی‌تواند کاربران و خریداران را با مشکل مواجه کند زیرا فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن تنها یکی از خرده‌فروشان نسل جدید پلی‌استیشن است و شما می‌توانید در زمان عرضه این دستگاه، آن را از هر منبعی که مایل هستید به‌صورت آنلاین خریداری کنید. با این اگر می‌خواهید در زمان عرضه این محصول دو دستگاه را به‌صورت هم‌زمان بخرید انجام این کار اندکی برایتان مشکل خواهد بود.
 
البته جالب است که سونی هنوز تاریخ و زمان دقیق شروع پیش‌فروش پلی‌استیشن 5 را مشخص نکرده است اما این پیام را در منبع سایت خود قرار داده است. احتمال می‌رود که این پیام همراه با قیمت در نظر گرفته‌شده برای پلی‌استیشن 5 در رخداد State of Play ماه اوت افشا شود.
 
احتمال می‌رود که تقاضا برای پلی‌استیشن 5 بسیار بالا باشد و وجود قوانینی ازاین‌دست موجب می‌شود که دلالان در ابتدای امر نتوانند با خرید چندین دستگاه و فروش مجدد آن با قیمتی بالاتر کسب سود کنند. کاهش عرضه نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی موجب شد ایجاد بازار سیاه شد و برخی از فروشندگان سوم شخص توانستند از افزایش قیمت این دستگاه در دوران قرنطینه سودهای کلانی به دست بیاورند.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر