حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کابل لایتنینگ جدید اپل در رنگ‌های مشکی و سفید رؤیت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس ادعاهای مطرح‌شده ازسوی یکی از افشاگران نام‌آشنا یعنی مینگ‌چی کو، اپل قصد دارد گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۲ را بدون شارژر و هدفون سیمی عرضه کند. درحال حاضر، این خبر به‌صورت رسمی اعلام نشده، اما حتی شایعه‌ی آن توانسته موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به‌راه بیندازد. در همین راستا به‌تازگی مجموعه‌ی جدیدی از تصاویر منتشر شده‌اند که ظاهرا کابل لایتنینگ به USB-C جدید اپل را نشان می‌دهند. در این تصاویر، کابلی بافته‌شده را می‌بینیم که درواقع همان کابل جدید اپل است. به‌لطف تصاویری که یکی از افشاگران با نام کاربری L0vetodream فاش کرده، می‌توانیم نگاهی اولیه به کابل جدید اپل که قرار است در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه شود بیاندازیم.

اپل همراه‌با آی‌مک پرو ۲۰۱۷ خود، کابل مشکی‌رنگ لایتنینگ را ارائه می‌دهد که از آن برای شارژ کردن مجیک کیبورد (Magic Keyboard) و مجیک ماوس ۲ (Magic Mouse 2) استفاده می‌شود. این درحالی است که اهالی کوپرتینو تاکنون تمامی آیفون‌های خود را با کابل سفید روانه‌ی بازار کرده‌اند. براساس گزارش‌هایی غیررسمی، کابل‌های لایتنینگ جدید اپل قرار است همچون کابل‌هایی که درون جعبه‌ی آیفون‌های فعلی وجود دارند طولی برابربا ۱٫۰۵ متر داشته باشند؛ بااین‌حال قطر کابل‌های جدید به‌شکلی محسوس افزایش پیدا خواهد کرد و به ۳٫۰۴ میلی‌متر خواهد رسید. 

تصاویر کابل لایتنینگ جدید اپل / Apple درحالت حمع شده و باز

کابل‌های جدید همچنین قرار است برخی تفاوت‌های جزئی با کابل‌های پیشین داشته باشند. در زیر کانکتور کابل‌های سفید فعلی، پوششی لاستیکی حضور دارد که این پوشش در مدل مشکی کابل‌های جدید هم دیده می‌شود. بااین‌حال مدل سفید کابل‌های جدید، پوشش لاستیکی موردبحث را در زیر کانکتور ندارند. همچنین به‌نظر می‌رسد بخش بالایی مدل مشکی‌رنگ، پوششی مات دارد. تا لحظه‌ی نگارش این خبر، اپل هنوز به‌صورت رسمی به کابل‌های جدید واکنش نشان نداده؛ بنابراین هرآنچه در این مقاله گفتیم در حد شایعه باقی می‌ماند. همچنین نمی‌دانیم شایعه‌های جدید درمورد حذف شارژر و هدفون از جعبه‌ی آیفون ۱۲ حقیقت دارند یا خیر.

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر