خبرگزاری آسوشیتدپرس با سونی قرارداد تجاری امضا کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

رسانه‌ی آسوشیتدپرس در بیانیه‌ای جدید از همکاری تجاری با سونی خبر داده است. به‌موجب این همکاری، آسوشیتدپرس قصد دارد شرکت ژاپنی سونی را به تنها تأمین‌کننده‌ی تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری روزنامه‌نگاران خود در سراسر دنیا تبدیل کند. این قرارداد تجاری بزرگ روزنگامه‌نگاران بصری آسوشیتدپرس را در بیش از ۲۵۰ منطقه در ۱۰۰ کشور دنیا شامل می‌شود؛ بدین‌ترتیب، به تمامی این روزنامه‌نگاران تجهیزات تصویربرداری ساخت سونی شامل دوربین و لنز و لوازم جانبی ارائه خواهد شد. بررسی‌ها نشان می‌دهد این روزنامه‌نگاران روزانه ۳،۰۰۰ عکس و ۲۰۰ ویدئو ثبت می‌کنند. از‌این‌پس، وظیفه‌ی ثبت این تصاویر برعهده‌ی دوربین‌های سونی خواهد بود.

آسوشیتدپرس در بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید خود اعلام می‌کند:

تنوع گسترده‌ای از محصولات سونی در حوزه‌ی تصویربرداری بلافاصله تحویل روزنامه‌نگاران خواهد شد؛ محصولاتی که دوربین‌های بدون آینه‌ی فول‌فریم سری آلفا، دوربین‌های فیلم‌برداری حرفه‌ای سری FS و مجموعه‌ای از لنزهای سری ۵۷ مانت E را شامل می‌شوند. در بین لنزهای مذکور، مدل‌های G Master هم حضور دارند. 

رسانه‌ی Digital Photography Review برای کسب جزئیات بیشتر از همکاری بین سونی و آسوشیتدپرس به‌تازگی مصاحبه‌ای با مدیر بخش عکاسی این رسانه‌ی بزرگ انجام داده که می‌توانید آن از اینجا بخوانید. مدیر بخش عکاسی آسوشیتدپرس توضیحاتی درباره‌ی این سؤال می‌دهد که «چرا همکاری تجاری یادشده در این روزها اتفاق افتاده است؟» مباحث دیگری که درباره‌ی آن‌ها بحث می‌شود مدت انجام مذاکرات در بین طرفین است. مدیر عکاسی آسوشیتدپرس به این نکته نیز اشاره می‌کند که همکاری تجاری با سونی، برای روزنامه‌نگاران این رسانه چه معنایی دارد.

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی این خبر چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر