سامسونگ سریع‌ترین شارژر خود را همراه سری گلکسی نوت ۲۰ عرضه نخواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ در حال بررسی برای حذف کردن شارژر از جعبه دستگاه‌های آینده خود است و احتمالا این کار را از اوایل سال ۲۰۲۱ با گلکسی S21 آغاز خواهد کرد. با این حال به‌طور حتم سری گلکسی نوت ۲۰ مجهز به شارژر خواهند بود.

هر ۲ پرچمدار نوت ۲۰ مجهز به شارژر ۲۵ واتی خواهند بود

با توجه به رد پاهایی که در خط تولید سری‌های گلکسی S20 و گلکسی نوت ۱۰ وجود داشت و با توجه گزارش‌ها سامسونگ تصمیم گرفته تا شارژر سریع ۲۵ واتی را همراه گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا عرضه کند. این شارژر سریع‌ترین شارژر موجود نیست و پیش از این سامسونگ شارژر ۴۵ واتی را همراه گلکسی نوت ۱۰ پلاس عرضه کرده بود. با این وجود این شارژر سریع‌تر از شارژرهای ۵ و ۱۸ واتی اپل می‌باشد که برای سری آیفون ۱۱ در نظر گرفته بود.

طبق اطلاعات منتشر شده این شارژر ۲۵ واتی در ۳۰ دقیقه ۵۰ درصد ظرفیت باتری‌های گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا را پر خواهد کرد. باید بدانید که ظرفیت باتری‌‌های این دستگا‌ه‌ها به ترتیب ۴۳۰۰mAh و ۴۵۰۰mAh می‌باشند. سامسونگ برای هر ۲ دستگاه  قابلیت شارژ بی‌سیم و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معکوس را در نظر گرفته است. به وسیله قابلیت شارژ معکوس می‌توان دستگاه‌هایی مانند گلکسی بادز و گلکسی واچ را که از شارژ Qi پشتیبانی می‌کنند شارژ کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر