حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قابلیت تغییر مقصد حین سفر به اسنپ اضافه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – قابلیت جدید اسنپ با عنوان «تغییر مقصد حین سفر» روی نسخه جدید اپلیکیشن در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اسنپ، در ارائه خدمات همیشه پویا و منطبق با نیازهای کاربران حرکت کرده است و بازخوردها و نیازهای کاربران، در استفاده از اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در پیشرفت و جامع‌تر شدن خدمات این سرویس تاثیر مستقیم دارد.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، یکی از عواملی که تیم فنی این تاکسی اینترنتی را به اضافه کردن قابلیت‌های جدید به اپلیکیشن سوق می‌دهد، مطالعاتی است که روی داده‌های سفرهای اسنپ انجام می‌شود. طبق همین آمارها، روزانه نزدیک به ۱۵ درصد از سفرهای اسنپ با تغییر مقصد نهایی انجام می‌شود.

این تقاضای گسترده نشان می‌دهد مسافران به دلایل متعدد حین سفر نیاز داشته‌اند تا مقصد نهایی خود را تغییر دهند. شاید برای خود شما هم پیش آمده باشد که پس از شروع سفر، متوجه شده‌اید که مقصد خود را از ابتدا روی نقشه اشتباه وارد کرده‌اید، یا حین سفر در نقطه دیگری از شهر کاری برای‌تان پیش آمده که باید خود را به مقصد دیگری می‌رسانده‌اید و یا حتی خواسته‌اید در لوکیشنی نزدیک‌تر از مقصد خود از خودرو پیاده شوید.

حالا در نسخه جدید اپلیکیشن کاربران مسافر و راننده اسنپ راهکاری ساده‌تر و سریع‌تر برای اعمال این تغییر طراحی شده است. با قابلیت «تغییر مقصد حین سفر» دیگر نیازی به هماهنگی تلفنی با پشتیبانی نیست. شما به راحتی می‌توانید با انتخاب گزینه تغییر مقصد در اپلیکیشن، پس از محاسبه مجدد هزینه و تایید راننده، مسیر خود را تغییر دهید.

روش‌های تغییر مقصد

از دو راه می‌توانید از گزینه تغییر مقصد حین سفر در اپلیکیشین استفاده کنید.

وقتی در خودروی اسنپ حین سفر هستید، اپلیکیشن اسنپ را باز کنید و صفحه‌ای را که مشخصات سفر در آن ثبت شده بالا بکشید. کنار مقصد سفر گزینه‌ سبزرنگی می‌بینید: تغییر مقصد.

همچنین می‌توانید روی همان صفحه مشخصات سفر «گزینه‌های سفر»‌ را انتخاب کنید و در بین گزینه‌های سفر، گزینه تغییر مقصد را پیدا کنید.

با هر کدام از این روش‌ها، به صفحه‌ای فرستاده می‌شوید که همان مرحله انتخاب مقصد روی نقشه است.

در این صفحه به آدرس‌های منتخب خود هم دسترسی دارید و می‌توانید به جای مشخص کردن مقصد به صورت دستی، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

پس از تایید مقصد جدید، هزینه سفر با توجه به موقعیت مکانی مقصد دوباره محاسبه می‌شود. منتظر بمانید تا قیمت جدید برای شما نمایش داده شود.

در صورتی که قیمت جدید را می‌پذیرید، گزینه تایید را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این هزینه تا مدت مشخصی اعتبار دارد و اگر گزینه تایید را لمس نکنید، پس از مدتی کوتاه قیمت باید مجددا محاسبه شود.

حالا باید منتظر بمانید تا راننده تغییر مقصد شما را تایید کند. راننده، با استفاده از اپلیکیشن خود، مقصد جدید را روی نقشه با تفکیک منطقه طرح ترافیک مشاهده می‌کند و در صورت امکان تردد در آن مسیر درخواست تغییر مقصد شما را تایید یا رد می‌کند. پس از تایید یا عدم تایید راننده، پیغامی را روی اپلیکیشن خود می‌بینید که وضعیت ادامه سفر را به اطلاع شما می‌رساند.

توجه داشته باشید که پس از آغاز سفر می‌توانید مقصد خود را تغییر دهید و حتما باید آخرین نسخه اپلیکیشن را نصب کرده باشید. علاوه بر سفر اسنپ، این قابلیت برای اسنپ بایک هم در دسترس است، اما در حال حاضر فعلا فقط برای سفرهای داخل شهر و تک مقصد می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. در صورتی‌که برای فرد دیگری سفر اسنپی‌ گرفته‌اید، باز هم باید به روال سابق، با هماهنگی پشتیبانی در صورت نیاز مقصد مسافر خود را تغییر دهید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر