حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

به‌زودی قابلیت استفاده یک اکانت واتساپ در چند دستگاه منتشر می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یک قابلیتی که واتساپ را از دیگر برنامه‌های مشابه جدا می‌کرد نبود ویژگی استفاده از نام کاربری و رمز برای ورود به اکانت کاربری بود (مانند اکثر برنامه‌های اجتماعی مثل تلگرام، اینستاگرام و…)، و به جای آن هر اکانت به یک دستگاه یا شماره تلفن خاص متصل بود، که یعنی کاربر می‌توانست در لحظه از یک دستگاه برای اکانت واتساپ خود استفاده کند. حالا طبق اخبار منتشر شده، این قابلیت به‌زودی دستخوش تغییر می‌شود و کاربران می‌توانند در آن واحد از ۴ دستگاه به صورت همزمان برای یک اکانت استفاده کنند.

آخرین نسخه واتساپ بتا (۲٫۲۰٫۱۹۶٫۸) اشاره به این دارد که کاربران می‌توانند از اکانت واتساپ خود از طریق کامپیوتر، مرورگر و فیسبوک نیز استفاده کنند (تصویر بالا).

همچنین وبسایت WABetaInfo گزارش داده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کد مخصوصی که به ایمیل آن‌ها ارسال می‌شود، دستگاه‌های خود را به یکدیگر لینک کنند. همچنین این احتمال وجود دارد که این کد در خود برنامه واتساپ نیز، برای امنیت بیشتر، به کاربر ارسال شود.

این اخبار جدید تغییر رویه واتساپ را نسبت به قبل نشان می‌دهد تا به کاربرانی که بیشتر از کامپیوتر و لپ‌تاپ استفاده می‌کنند این اجازه را می‌دهد که دیگر به این اندازه وابسته به برنامه موبایل واتساپ نباشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر