گلکسی واچ 3 معنی حرکات دست شما را می‌فهمد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – گلکسی واچ 3 سامسونگ معنای حرکات دست شما را می‌فهمد و می‌توانید با باز و بسته کردن مشت خود، به تماس دریافتی خود پاسخ دهید. 

پاسخ دادن به تماس تلفنی با ساعت هوشمند زمانی که دستان شما پر است یا مشغول انجام کاری هستید بسیار دشوار است؛ اما شرکت سامسونگ راه‌حلی برای شما پیدا کرده است. گلکسی واچ 3 سامسونگ که به‌زودی از آن رونمایی می‌شود، معنای حرکات دست شما را می‌فهمد و پاسخ دادن به تلفن را برای شما راحت می‌کند. 

وقتی که گلکسی واچ 3 به مچ شما بسته شده باشد و تلفنتان زنگ بخورد، تنها کافی است یک بار مشت خود را باز و بسته کنید تا تماس شما وصل شود. اگر دست خود ار تکان دهید هم تماس قطع می‌شود. 

همچنین به این ساعت هوشمند قابلیت جدیدی مانند اپل واچ اضافه شده است و هنگامی که کاربر روی زمین بیفتد، به مدت ۶۰ ثانیه صدای هشدار آن فعال می‌شود تا واکنشی از طرف فرد دریافت کند. اگر در این زمان واکنشی نشان ندهد، لوکیشن او به همراه پنج ثانیه ویس از صدای محیط اطراف برای شماره تماس‌های اضطراری او ارسال می‌شود. علاوه بر این کاربران می‌توانند ساعت خود را تنظیم کنند که اگر تا مدت طولانی هیچ واکنشی نشان ندادند، یک تماس اضطراری برقرار کند.

انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند در مراسم رونمایی ۵ آگوست یا ۱۵ مرداد ماه سامسونگ حضور داشته باشد. 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر