واتساپ امکان استفاده همزمان از یک حساب کاربری در چندین دستگاه را برای کاربرانش فراهم می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اغلب اپلیکیشن‌های پیام‌رسان این امکان را دراختیار کاربرانشان قرار می‌دهند که هم‌زمان از چند دستگاه هوشمند به حسابشان متصل شوند؛ اما در اپلیکیشن واتساپ این قابلیت وجود ندارد. درواقع، حساب‌های کاربری واتساپ به رمزعبور و نام کاربری وابسته نیستند و کاربران فقط در یک دستگاه و با یک شماره‌تلفن می‌توانند به حسابشان متصل شوند. همچنین، اتصال به حساب واتساپ در مرورگر کامپیوتر، تنها با دسترسی به موبایل و اسکن کد امکان‌پذیر است.

مقاله‌ی مرتبط:

براساس گزارش رسانه‌ی WaBetaInfo، واتساپ امکان استفاده‌ی هم‌زمان از یک حساب کاربری در چندین دستگاه را برای کاربرانش فراهم می‌کند. فیسبوک، شرکت مالک واتساپ، با ایجاد رابط کاربری جدید به کاربران واتساپ این امکان را می‌دهد هم‌زمان در چند دستگاه از اپلیکیشن استفاده کنند و به حسابشان دسترسی داشته باشند.

اتصال به دستگاه های مختلف در واتساپ بتا

عکس‌های آخرین نسخه‌ی واتساپ بتا (.2.20.196.8) نشان می‌دهد که می‌توان ازطریق کامپیوتر و مرورگر و پورتال فیسبوک از واتساپ استفاده کرد. گفته‌ می‌شود کاربران با استفاده از کد ارسالی در پیامک یا اپلیکیشن و واردکردن شماره‌‌تلفن، می‌توانند از دستگاه‌های دیگر به حسابشان دسترسی داشته باشند. ناگفته نماند امکان استفاده از این قابلیت برای آیپد نیز وجود دارد.اتصال به دستگاه های مختلف در واتساپ بتا

از‌این‌پس، واتساپ کاربرانش را فقط به استفاده‌ از اپلیکیشن موبایلشان محدود نمی‌کند؛ پس برای اتصال به حساب کاربری در کامپیوتر، دیگر به اسکن کد با موبایل نیازی نخواهد بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر