نوبیا درکنار Red Magic 5S از یک اسمارت‌واچ هم رونمایی می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت نوبیا تاریخ رونمایی تلفن‌هوشمند جدید Red Magic 5S را هفته پیش و به‌صورت رسمی اعلام کرد، این رویداد در ۲۸ ماه جولای برگزار خواهد شد. باوجود اینکه هنوز یک روز تا رویداد یادشده مانده است شرکت نوبیا اعلام کرده که درکنار گوشی Red Magic 5S از یک ساعت‌هوشمند نیز رونمایی خواهد کرد. نوبیا چند ویژگی بارز این دستگاه در طراحی را  نیز فاش کرده است.

نخستین ویژگی این دستگاه ساخت بدنه آن با آلومینیوم و استیل ضدزنگ نرم با نام ۳۱۶L است. این مسئله در پوستر سمت راست تصاویر بالا مشهود است که توسط نوبیا به ان اشاره شده است. از دیگر ویژگی‌های این ساعت‌هوشمند نمایشگر اولد خمیده و یک کلید گردشی تاج‌شکل (همانند اپل‌واچ) درکنار آن است. این دستگاه جدید بیش‌از آنکه به ساعت‌هوشمند نزدیک باشد، شبیه دستبندهای هوشمند است؛ اما تا زمان رونمایی رسمی نوبیا از آن نمی‌توان اظهارنظر قطعی کرد.

نکته جالب‌توجه نام «اقتصادی» است که نوبیا از آن برای این محصول جدید استفاده کرده است؛ احتمالا منظور سازنده از به‌کاربردن چنین نامی مقرون‌به‌صرفه‌ بودن و سازگاری دستگاه با محیط‌زیست است. بازهم این گمان‌ها نمی‌توانند قطعی باشند چراکه درصد خطای مترجم‌گوگل از چینی به انگلیسی همچنان کمی بالاست.

رویداد معرفی ساعت و گوشی جدید نوبیا فردا برگزار خواهد شد پس زمان زیادی تا رسیدن به جزئیات اصلی این محصولات نمانده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر