نسخه ۶.۳ پیام‌رسان تلگرام با امکانات جدید و جذاب منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – پیام‌رسان تلگرام خود را به نسخه ۶.۳ به‌روزرسانی کنید تا بتوانید یک فایل ویدیویی برای عکس پروفایلتان قرار دهید و فایل‌های ۲ گیگابایتی برای دوستانتان ارسال کنید. 

تلگرام آپدیت جدیدی را برای پیام‌رسان خود منتشر کرده و یک قابلیت جذاب برای کاربران آماده کرده است. در نسخه جدید ۶.۳ تلگرام می‌توانید به جای قرار دادن عکس برای پروفایل کاربری خود، از ویدیوهای کوتاه استفاده کنید. همچنین می‌توانید فایل‌هایی با حداکثر ۲ گیگابایت حجم را به‌راحتی برای دوستان خود ارسال کنید. 

در این نسخه جدید می‌توانید یک ویدیو کوتاه برای پروفایل خود انتخاب کنید تا زمانی که دوستان شما پروفایلتان را باز می‌کنند این ویدیو پخش ‌شود. همچنین به دلخواه خود یک فریم از این ویدیو را انتخاب می‌کنید تا به عنوان عکس پروفایلتان هنگام چت کردن با دوستان نمایش داده شود. 

تعداد ایموجی‌های متحرک نیز در این نسخه بیشتر شده است و برخی از آن‌ها به لمس‌های کاربر واکنش نشان می‌دهند. در این نسخه ویژگی‌های جدیدی به قابلیت People Nearby اضافه شده است و میزان فاصله شما با آدم‌های اطراف را هم نشان می‌دهد و برای شروع چت با آن‌ها استیکر پیشنهاد می‌دهد. 

در این نسخه می‌توانید بخش حریم خصوصی را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که پیام‌های جدید از سوی افراد غریبه به‌صورت خودکار به آرشیو منتقل شوند و در حالت بی‌صدا باشند. اگر ادمین یک گروه یا کانال با بیش از ۵۰۰ عضو هستید نیز در این نسخه پیام‌رسان تلگرام می‌توانید جزئیات آمار کانال یا گروه خود را ببینید. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر