حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصاویر گوشی تاشو جدید موتورلا منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – تصاویری از گوشی تاشو جدید موتورلا به نام Razr 2020 منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی با مدل قبلی خود دارد و تفاوت آن، پشتیبانی از 5G و بهره‌مندی از دوربین‌های بهتر است. 

سال گذشته شرکت موتورلا موبایل تاشو Razr 2019 که دارای یک نمایشگر OLED انعطاف‌پذیر بود را وارد بازار کرد و اکنون قصد دارد مدل جدید این گوشی هوشمند را با نام Razr 2020 تولید کند. این گوشی قرار است که جانشین 5G مدل قبلی خود باشد و اکنون نیز تصاویری از این گوشی جدید منتشر شده است. 

این تصویر نشان می‌دهند که گوشی تاشو جدید موتورلا شباهت زیادی با مدل قبلی خود دارد. زوایای نمایشگر و ناچ دوربین سلفی دقیقا مانند مدل قبلی هستند. حسگر اثرانگست از قاب پشتی حذف شده است و به احتمال زیاد به معنای این است که به زیر صفحه نمایشگر یا زیر دکمه پاور گوشی منتقل شده است. 

دوربین اصلی این دستگاه نیز یک دوربین دوگانه است که طبق شایعات موجود، لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲۰ مگاپیکسل خواهند بود. به دلیل پشتیبانی این گوشی از شبکه 5G به احتمال زیاد تراشه آن اسنپ دراگون ۷۶۵۵G SoC خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود گوشی تاشو جدید موتورلا با نمایشگر انعطاف‌پذیر ۶.۲ اینچی P-OLED عرضه شود. همچنین امکان دارد یک نمایشگر ثانویه G-OLED در ابعاد ۲.۷ اینچ نیز در دستگاه وجود داشته باشد. 

نام‌های زیادی مانند ادیسه، Razr 2020 و Razr 5G برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است. همچنین به احتمال زیاد این گوشی با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت، شارژ ۱۸ واتی و پشتیبانی از نانو سیم‌کارت‌ها به بازار عرضه خواهد شد. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر