احتمال عرضه نسخه ارازن‌تر ایکس باکس سری اکس در ماه اوت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

جنگ کنسول‌های نسل جدید پیش از شروع این کنسول‌ها به اوج خود رسیده است و در همین راستا نیز شایعات جدیدی درباره قیمت گذاری محصولات شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس به گوش می‌رسد.

 

به گزارش تک تایمز و به نقل از  techradar، بر اساس اخبار منتشر شده قرار است تا پروژه‌ای با نام کدگذاری شده لاک هارت توسط مایکروسافت عملیاتی شود که بر اساس آن شاهد عرضه نسخه‌ ارزان‌تری از ایکس باکس سری اکس خواهیم بود.

 

این نسخه ارزان‌تر به احتمال فراوان از خانواده سری اس خواهد بود و با نام ایکس باکس سری اس به کاربران عرضه خواهد شد و اخبار مربوط به آن در اسنادی که به تازگی توسط افراد در ارتباط با مایکروسافت افشا شده‌اند به دست رسانه‌ها افتاده است.

 




بر اساس اطلاعات منتشر شده، تمرکز اصلی مایکروسافت در عرضه این نسخه، کیفیت رقابتی از طریق کاهش قیمت است و این امر می‌تواند موجب شود که کاربرانی که بودجه کمتری دارند در رقابت بین مایکروسافت و سونی به جای پلی استیشن 5 به سراغ خرید اکس باکس سری اس بروند.

 

البته سوال اصلی این است که این ایکس باکس که با نام ایکس باکس سری اس لاک هارت در اسناد به آن اشاره شده است، چه تغییراتی را از نظر سخت‌افزاری تجربه خواهد کرد و آیا این کاهش قیمت، تاثیر عمده‌ای بر روی کیفیت این کنسل خواهد داشت یا خیر.

شایان ذکر است که در رخداد ویژه اکس باکس در روز 23 جولای هیچ اشاره‌ای این موضوع نشده و تنها مفاهیمی مانند بازی‌اهی این کنسول مورد بحث قرار گرفتند ولی به احتمال فراوان در ماه اوت شاهد معرفی این نسخه جدید و خوش قیمت از ایکس باکس خواهیم بود.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر