حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

چرا کسب و کارها به مرکز تماس نیاز دارند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

—————- رپرتاژ آگهی —————–

مرکز تماس (Call Center)  یکی از بخش‌های کلیدی هر سازمان است و از آن‌جا که به طور مستقیم با مشتریان و مخاطبان در ارتباط است، مدیریت آن امری ضروری خواهد بود.

مرکز تماس به قسمتی از سازمان گفته می‌شود که بخش مهمی از تماس‌های ورودی و خروجی سازمان در آن متمرکز شده است. در واقع مرکز تماس پل ارتباطی میان سازمان‌ها و مشتریان است. مرکز تماس ویپ نوعی از فناوری است که به کاربران این اجازه را می دهد تا تماس‌های خود را تحت شبکه اینترنت برقرار کنند. با این تکنولوژی، صدا به کدهای صوتی تبدیل شده و انتقال آن از طریق پهنای باند اینترنت انجام می شود. بنابراین اگر می‌خواهید تماس‌های تلفنی شرکت خود را تحت شبکه انجام دهید به یک سیستم تلفنی ویپ نیاز دارید.

در مقاله قبلی درباره امکانات و ویژگی‌های نرم افزار مدیریت مرکز تماس توضیح داده شد. استفاده از مرکز تماس ویپ مزایای متعددی برای بسیاری از کسب و کارها دارد که در ادامه به توضیح چند مورد از این مزایا می‌پردازیم.

 

مزایای استفاده از مرکز تماس


 

کاهش هزینه‌ها




در مراکز تماس به دلیل حجم زیاد تماس های خروجی، هزینه این تماس ها بالا خواهد بود. در صورتی‌که ماهان‌ ویپ با عرضه نرم افزار مدیریت مرکز تماس این هزینه‌ها را کاهش داده است. چرا که این تکنولوژی بر بستر اینترنت است و هزینه پرداخت‌های گزاف به مخابرات از میان برداشته خواهند شد.

 

یکپارچه‌سازی بهتر




با استفاده از نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس می‌توانید به راحتی با نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، اتوماسیون‌های اداری، فکس و غیره یکپارچه شوید. یکپارچه‌سازی مرکزتماس تحت شبکه با نرم‌افزارهای دیگر سازمان به افزایش کارایی پرسنل سازمان از جمله پرسنل مرکز تماس نیز کمک می‌کند.

 

ارتباط بین دفاتر




با استفاده از سیستم تلفنی ویپ، در هرجای دنیا که دفتری داشته باشید، یک داخلی به آن دفتر اختصاص داده می‌شود و برقراری تماس به صورت درون سازمانی انجام می‌شود. بنابراین هزینه آن برای شرکت صفر خواهد بود. در ویپ، هزینه ارتباط‌های راه دور و راه نزدیک کاملاً برابر هستند و هزینه تماس به شهر یا کشور دیگری، بیشتر نخواهد شد.

 

ایجاد و تحلیل صف انتظار




یکی از ابزارهای تکریم تماس‌گیرندگان با هر سازمانی، صف انتظار تماس است. در صورت مشغول بودن خطوط، تماس گیرندگان می‌توانند منتظر برقراری تماس بمانند. این موضوع نیاز به تحلیل اتفاقات درون صف را برای مدیران سازمان‌ها پراهمیت می‌سازد. امکانات قابل توجه افزونه تحلیل صف را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

        – اطلاع از تعداد تماس‌های بی‌پاسخ

        – اطلاع از تعداد تماس‌های هر صف

        – مشاهده ساعت‌های پرترافیک هر صف و اعلام نزدیک شدن به زمان انتظار

        – گزارش عملکرد فعالیت داخلی‌ها و تماس گیرندگان

شرکت ماهان ویپ تنها شرکت دانش بنیان عرضه کننده نرم افزار مدیریت مرکـز تماس مبتنی بـرهسته ASTERISK در ایـران است که این نرم افزار را به صورت کاملاً بومی توسط متخصصین این شرکت طراحی و پیاده سازی کرده است. این دستاورد حاصل سال‌ها فعالیت مستمر تیم متخصص و متعهد ایرانی است. ماهان‌ویپ معتقد است که تنها یک سامانه مدیریت مرکز تماس عرضه نمی‌کند؛ بلکه دنیای ارتباطات، مدیریت و نظارت را در اختیار مدیران قرار داده است.

 

دریافت نرم افزار مرکز تماس




برای دریافت و راه اندازی نرم افزار مدیریت مرکز تماس ماهان ویپ با شماره تلفن 02187273 تماس حاصل فرمایید. پس از دریافت اطلاعات و نیازسنجی، مشاوره رایگان در اختیار مشتری قرار گرفته می‌شود.

 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع