حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قابلیت پلی استیشن ۵ در انتقال به بخش‌های متنوع بازی‌ها

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،


کنسول بازی جدید سونی موسوم به پلی استیشن ۵ دارای قابلیت منحصر به فردی است که انتقال به بخش‌های مختلف بازی‌های ویدئویی را قبل از اتمام مراحل قبلی ممکن می‌کند.

به گزارش تک تایمز از مهر، روند عادی اجرای بازی‌های ویدئویی مبتنی بر پشت سرگذاردن مرحله به مرحله بازی‌های مختلف است، اما در کنسول پلی استیشن ۵ این وضعیت نیز تغییر می‌کند و کاربران می‌توانند در صورت تمایل به قلب بازی‌های گوناگون منتقل شوند.

وقتی کاربران اجرای یک بازی را در کنسول‌های بازی مختلف انتخاب می‌کنند، باید آن را از ابتدا به پیش ببرند و مراحل گوناگون را به اتمام برسانند. در نهایت بعد از طی مراحل مختلف یک بازی به اتمام می‌رسد. اما پلی استیشن ۵ دارای قابلیتی موسوم به فعالیت هاست که انتقال به بخش‌های متنوع بازی‌ها قبل از اتمام مرحله قبلی را ممکن می‌کند.

البته اینکه انتقال یادشده چگونه صورت می‌گیرد و آیا کاربران بازی‌ها در این مورد آزادی عمل دارند یا خیر هنوز به صورت یک راز باقی مانده و بعید به نظر می‌رسد تا زمان عرضه کنسول پلی استیشن ۵ مشخص شود. این قابلیت می‌تواند نحوه اجرای بازی‌های چندکاربره یا مأموریت‌های بازی‌های گوناگون را متحول کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر