رندرهای گلکسی زد فولد 2 5G منتشر شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – تنها چند روز قبل از رونمایی آنلاین از محصولات جدید سامسونگ، تصاویری از گوشی گلکسی زد فولد 2 5G در رنگ‌های مشکی و برنز منتشر شده است.

تنها چند روز قبل از رونمایی آنلاین از محصولات جدید سامسونگ، تصاویری از گوشی گلکسی زد فولد 2 5G منتشر شده است. در این تصاویر، گوشی تاشو جدید سامسونگ از جهات مختلف و در رنگ‌های مشکی و برنزی نمایش داده شده است. 

مکانیزم باز و بسته شدن زد فولد 2 5G مثل کتاب است و از این نظر مانند مدل قبلی خود است؛ اما تفاوت‌هایی هم با آن دارد که یکی از آن‌ها استفاده از حفره به جای ناچ در نمایشگر درونی و بیرونی است. حاشیه نمایشگر بیرونی نیز بسیار باریک تر شده و شاهد نمایشگر بزرگتری در این قسمت هستیم.

دوربین اصلی این گوشی نیز یک ماژول سه گانه است که در قاب پشتی قرار دارد و لنزها به‌صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند. لولای زد فولد 2 5G ضخیم‌تر از مدل قبلی است و طراحی بهتری نسبت به آن دارد. 

انتظار می‌رود سامسونگ از گلکسی زد فولد 2 5G در رویداد مجازی سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد حضور داشته باشد. همان طور که از نام این گوشی و مدل‌های قبلی پیداست، به احتمال زیاد تمام گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ تحت خانواده Z به بازار عرضه خواهند شد. 

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، گلکسی زد فولد 2 5G نمایشگر ۷.۷ اینچی اصلی سوپر امولد با ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز، نمایشگر ۶.۲۳ اینچی خارجی، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر