حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی Xperia 1 II در تاریخ 6 آگوست در چین عرضه خواهد کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول

رسانه تک تایمز – بر اساس تیزر منتشر شده از شرکت سونی، این شرکت قصد دارد در تاریخ 6 آگوست سال جاری میلادی گوشی پرچم‌دار خود یعنی  گوشی Xperia 1 II را در چین عرضه کند.  

این تیزر در حساب رسمی شرکت Weibo که یک وبلاگ چینی است منتشر شده است. به نظر می‌رسد این تیز مربوط به گوشی پرچم‌دار جدید سونی یعنی  گوشی Xperia 1 II و هدفون‌های بی‌سیم جدید سونی یعنی WH-1000XMA باشد.

پیش از این شرکت سونی از گوشی پرچم‌دار این شرکت یعنی Xperia 1 II در ماه فوریه سال جاری میلادی رونمایی کرده بود. این گوشی دارا یک صفحه‌نمایش OLED با قابلیت نمایش HDR و وضوح تصویر 3840*1644، 643 ppi و سرعت 90 هرتز است. پردازنده این گوشی از نوع Qualcomm Snapdragon 865است و دارای رم 8 گیگ و حافظه داخلی 256 گیگ است. در این دستگاه از جک هدفون 3.5 میلی‌متری استفاده شده است و از Fast Charge بی‌سیم و با سیم پشتیبانی می‌کند.

گوشی پرچم دار سونی

علاوه بر این دستگاه دیگری که ممکن است در این تاریخ به بازار ارائه شود هدفون بی‌سیم WH-1000XM4 است که توسط شرکت ونی تولید شده است. این هدفون‌ها دارای درایو صوتی 40mm با فرکانس پاسخ‌گویی 3KHZ هستند. طول عمر باتری این هدفون در هر بار شارژ کامل حدود 3 ساعت است. هدفون بی‌سیم WH-1000XM4 قابیلت اتصال با بلوتوث به دو دستگاه به صورت هم‌زمان را دارد.

متأسفانه به غیر از تیزر منتشر شده مبنی بر ارائه این دستگاه‌ها در تاریخ 6 آگوست در کشور چین، هنوز اطلاعات موثق دیگری در تائید این خبر نه از شوی شرکت سونی و از سوی هیچ شرکت دیگری منتشر نشده است. بنابراین تنها کاری که می‌توان انجام داد این است که تا تاریخ 6 آگوست منتظر بمانیم.


بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر