حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

برنامه‌نویس‌ها چگونه می‌توانند در شرکت‌های مطرح ایرانی استخدام شوند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،


حضور درشرکت‌های معتبر و مطرح، از مواردی است که می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش سرعت رشد و یادگیری و در نتیجه آن، افزایش درآمد برنامه‌نویسان باشد.

اگر برنامه‌نویس هستید و تا به حال به کار کردن در یکی از این شرکت‌ها فکر کرده‌اید، نمایشگاه کار آنلاین کوئرا به شما در این راه کمک خواهد کرد. در این نمایشگاه می‌توانید فرصت‌های شغلی استخدام برنامه‌نویسی یا جذب کارآموز برنامه‌نویسی را ببینید و برای فرصت‌های شغلی مورد‌علاقه‌تان رزومه ارسال کنید.

 

نمایشگاه آنلاین کار Quera Career Days بستری برای ایجاد ارتباط بهینه بین شرکت‌های برتر حوزه IT با دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برترین دانشگاه‌های کشور است.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰ شرکت برتر این حوزه از جمله اسنپ، تپسی، همکاران‌سیستم، فیلیمو، الوپیک، یکتانت، والکس و متن اول آریا حضور خواهند داشت. تا الان بیش از ۲۰۰۰ برنامه‌نویس برای شرکت در نمایشگاه آنلاین کار کوئرا ثبت نام کرده‌اند.

 

 این رویداد که با حمایت رسانه‌ای تک تایمز برگزار می‌شود، بهترین موقعیت برای نیرو‌های برنامه‌نویس جوان است تا فرصت همکاری با شرکت‌های برتر حوزه‌ی IT را پیدا کنند و در عین حال، این امکان را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا با برندینگ کارفرمایی و مهارت‌سنجی آسان، به جذب بهترین استعداد‌های برنامه‌نویسی کشور بپردازند.

 

اگر علاقه‌مند به حضور در نمایشگاه کار کوئرا هستید، در سایت کوئرا به صورت رایگان در این نمایشگاه ثبت نام کنید:

https://quera.ir/careers/fair/

 

دوره قبلی نمایشگاه کار

دوره‌ی اول این رویداد آنلاین با تمرکز بر فرصت‌های کارآموزی برنامه‌نویسی و با نام کارآموزشو در اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار شد. در این رویداد ۷۰۰ کارجو به تبادل ۳۵۰۰ رزومه با ۱۵ شرکت حاضر در نمایشگاه پرداختند.

شایان ذکر است که در دوره جدید، حوزه مخاطبان رویداد محدود به کارآموزان نیست و برنامه‌نویسان جوان نیز فرصت حضور در این رویداد را دارند.

برگزاری نمایشگاه کار به صورت آنلاین

با توجه به شیوع ویروس کرونا، برگزاری نمایشگاه آنلاین کار به برنامه‌نویس‌ها و شرکت‌ها کمک خواهد کرد تا با اطمینان خاطر و بدون نگرانی شغل مورد علاقه خود را پیدا کنند.

امکانات مهارت‌سنجی آنلاین کوئرا هم به کمک شرکت‌ها خواهد آمد تا بدون نیاز به مصاحبه حضوری، مراحل اولیه فیلتر کارجویان را انجام دهند.

مهارت‌سنجی برنامه‌نویس‌ها در نمایشگاه کار کوئرا

کارجویان حاضر در این نمایشگاه با شرکت در آزمون آنلاین مهارت‌سنجی، توانایی‌ها و تجربه خود را به چالش خواهند کشید. با کمک سیستم داوری خودکار کوئرا، نتایج آزمون‌ها به رزومه شرکت‌کننده‌ها اضافه خواهد شد تا شرکت‌ها بتوانند بهترین انتخاب را از بین برترین استعدادهای برنامه‌نویسی ایران داشته باشند.

کوئرا چیست؟

کوئرا، جامعه برنامه‌نویسان ایران است که خدمات متنوعی مانند آموزش برنامه‌نویسی، مسابقات و فرصت‌های شغلی ویژه برنامه‌نویسان را ارائه می‌دهد.

قسمت فرصت‌های شغلی کوئرا که با نام Quera Careers شناخته می‌شود، یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین پلتفرم‌های استخدامی برای برنامه‌نویسان ایرانی است.

تمرکز کوئرا کریرز بر روی فرصت‌های شغلی برنامه‌نویسی باعث شده است امکان جستجو و پیدا کردن شغل ایده‌آل برنامه‌نویسان به راحتی فراهم شود.

شرکت‌های مطرح فناوری اطلاعات، در هر ماه صدها فرصت شغلی اختصاصی برنامه‌نویسی در این سامانه منتشر می‌کنند. حضور چندین هزار برنامه‌نویس متخصص و بااستعداد از سراسر ایران در کوئرا، از مهم‌ترین ویژگی‌های این سامانه است.

 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر