حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

برنامه ویژه اسپاتیفای برای اشتراک‌گذاری پادکست‌ها

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
اسپاتیفای قابلیت جدیدی را تست می‌کند که به‌موجب آن کاربران می‌توانند پادکست‌های متفاوت را در شبکه‌های اجتماعی محبوب دیگر به اشتراک بگذارند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، کمپانی اسپاتیفای با ارائه اولین قسمت از پادکست‌های میشل اوباما، تست  قابلیت به اشتراک‌گذاری پادکست‌ها در موبایل را آغاز کرد. شما از این پس می‌توانید به‌راحتی در رابطه با ایده‌ها و احساساتی که بیان‌کننده ایده‌های شما هستند با دوستان و دنبال کننده‌های خود صحبت کنید.
 
زمانی که پادکست میشل اوباما را روی تلفن همراه خود پخش می‌کنید، صفحه‌ای برایتان نمایش داده می‌شود که در آن نقل‌قول‌های در دسترس به‌صورت چرخ‌وفلکی به نمایش درمی‌آیند و دیگر نیازی به تایپ کردن آن‌ها ندارید. به‌این‌ترتیب تنها با ضربه زدن روی هرکدام از کارت‌ها می‌توانید گزینه‌های به اشتراک‌گذاری آن را مشاهده کنید.
 
 
 
در حال حاضر این گزینه‌ها به اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، اسنپ چت و واتس‌اپ محدود هستند. بااین‌حال ازآنجایی‌که این قابلیت هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد در حال حاضر تنها برای برخی از کاربران در ایالات‌متحده فعال است. علاوه بر این هنوز مشخص نیست که آیا قابلیت به اشتراک‌گذاری نقل‌قول‌ها در طی دوره زمانی آزمایشی برای پادکست‌های دیگر نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.
 
این کمپانی در بیانیه رسمی خود در رابطه با این قابلیت اعلام کرده است که:« ما در اسپاتیفای به‌صورت دائم به‌منظور بهبود تجربه کاربران آزمایش‌های متفاوتی را انجام می‌دهد. برخی از آن آزمایش‌ها راه را برای افزایش تجربه کاربر هموار می‌کنند و دیگران نیز تنها به‌عنوان یک آموزه مهم نقش‌آفرینی می‌کنند.»
 
اسپاتیفای در طی ماه‌های گذشته قابلیت‌های آزمایشی متفاوتی را عرضه کرده است. این کمپانی در ماه ژانویه قابلیتی را تست کرد که به اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد تا استوریهایی را به همراه پلی لیست عمومی خود به اشتراک بگذارند. علاوه بر این کمپانی یاد شده از ماه مه قابلیت پادکست‌های ویدئویی را نیز تست کرد و سپس آن را در ماه ژوئن به‌صورت ویژگی ثابت برای کاربران عرضه کرد.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر