دفتر مایکروسافت در آمریکا همچنان تعطیل می‌ماند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

انجمن تک تایمز
آموزش اینستاگرام

آموزش اینستاگرام

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – بر اساس آخرین اخبار منتشر شده شرکت مایکروسافت قصد دارد تا تعطیلی دفتر مایکروسافت در آمریکا را تا پایان سال 2020 میلادی همچنان ادامه دهد.

بر همین اساس کارمندان این شرکت می‌توانند کارهای مربوط به خود را از راه دو و در خانه‌هایشان انجام دهند. این تصمیم برای کمک به جلوگیری و مقابله با ویروس COVID-19 گفته شده است.

در طی تعطیلی دفتر مایکروسافت به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا این شرکت یک برنامه 6 مرحله‌ای برای بازگشت کارمندان خود به دفتر آمریکا را برنامه ریزی کرده ‌است که تاریخ اجرایی شدن مرحله ششم این برنامه که برای بازگشت همه کارمندان به محل کار خود تنظیم شده است روز 19 ژانویه سال 2021 میلادی خواهد بود.

کورت دل‌بن یکی از روسای شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که زودترین تاریخی که بر اساس برنامه 6 مرحله‌ای شرکت کارمندان مایکروسافت در آمریکا می‌توانند به محل کار خود بازگردند تاریخ 19 ژانویه سال 2021 میلادی خواهد بود. البته این تاریخ بر اساس شرایط مقابله با ویروس کرونا تغییر خواهد کرد. به عبارت دیگر این شرکت در صورتی اقدام به بازگشایی دفتر خود در آمریکا خواهد کرد که همه شرایط برای حفظ سلامت کارمندان مهیا باشد.

این برنامه 6 مرحله که پیش از این درباره آن صحبت شده بود توسط سخنگوی شرکت مایکروسافت تائید شده است. سخنگوی این شرکت در این رابطه گفته است که در تاریخ 30 جولای سال 2020 میلادی بعد از جلسه‌ای که با مسئولان این شرکت برگزار شده است، مایکروسافت به این نتیجه رسیده است که مدت زمان دورکاری کارمندان از خانه‌های خود را باید تا تاریخ 19 ژانویه سال 2021 میلادی تمدید کند.

همچنین مایکروسافت برای بازگشایی دفتر کار این شرکت در آمریکا در تاریخ مقرر شرایط را مجدداً بررسی کرده و اگر دوباره نیازی به تمدید مدت دورکاری کارمندان باشد حتماً این کار را خواهد کرد.

مایکروسافت تنها شرکت آمریکا نیست که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا اقدام به ایجاد شرایط دورکاری کارمندان کرده است. شرکت اپل، آمازون، گوگل و توییتر نیز برای حفظ سلامت کارمندان خود شرایط دورکاری از خانه را برای آن‌ها فراهم کرده‌اند.


بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر