ساعت هوشمند اوپو واچ بالاخره رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
ساعت هوشمند اوپو به زودی در سه نسخه متفاوت و با قابلیت مطابقت پیدا کردن با تیپ روزانه کاربران برای برخی از بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  mashable، کمپانی اوپو به‌تازگی از ساعت هوشمند مبتنی بر پلتفرم WearOS گوگل به نام اوپو واچ رونمایی کرد و اعلام کرد که این ساعت هوشمند تنها برای بازارهای خاصی عرضه خواهد شد. این ساعت هوشمند با سه مدل متنوع خود در همین ابتدای رونمایی طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از کاربران در انتظار ورود این محصول به بازار کشورشان هستند.
 
مدل 46 نانومتری اوپو واچ دارای صفحه‌نمایش سه بعدی AMOLED است و این در حالی است که نسخه 41 نانومتری این ساعت از صفحه‌نمایش AMOLED ساده بهره‌مند است. صفحه‌نمایش نسخه بزرگ‌تر از فناوری OLED انعطاف‌پذیر استفاده می‌کند. اوپو واچ 46 نانومتری در دو نسخه سیم‌کارت خور و بدون سیم‌کارت عرضه می‌شود و نسخه 41 نانومتری تنها به وای‌فای مجهز است.
 
 

این ساعت هوشمند مبتنی بر WearOS از تمامی ویژگی‌های یک ساعت هوشمند مدرن نظیر ثبت ضربان قلب و ردیاب خواب بهره‌مند شده است. همچنین شما می‌توانید حالات ورزشی مختلفی نظیر دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا را برای آن تعریف کنید و اطلاعات جمع‌آوری‌شده توسط ساعت یاد شده را در نرم‌افزار رایگان گوگل فیت ثبت کنید.
 
همچنین از ویژگی‌های بسیار محبوب این ساعت هوشمند همگام شدن با نرم‌افزاری موبایلی به نام HeyTap Health است که با دریافت عکس از تیپ روز شما می‌تواند طراحی ساعت را با لباسی که در آن روز پوشیده‌اید مطابقت بدهد. به‌این‌ترتیب ظاهر این ساعت هوشمند نیز هیچ‌گاه تکراری نخواهد شد.
 
همچنین قدرت باتری نسخه 41 میلی‌متری اوپو واچ به حدی است که با یک‌بار شارژ می‌تواند دستگاه را تا دو هفته زنده نگه دارد و این مدت برای نسخه 46 میلی‌متری در صورت روشن بودن حالت ذخیره باتری به 3 هفته می‌رسد. همچنین عمر باتری نسخه‌های کوچک‌تر و بزرگ‌تر در صورت روشن بودن حالت هوشمند به ترتیب در حدود 24 و 30 الی 36 ساعت خواهد بود. بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر