حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

وجود همراه هوشمند پیکسل 5a و مشخصات پیکسل 4a نسخه 5G تائید شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
متخصصان موفق شدند که در منابع متن‌باز اندروید همراه هوشمند جدیدی به نام پیکسل 5a را کشف کنند که به‌احتمال‌زیاد در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی phonearena، همان‌طور که پیش‌بینی شده بود تلفن همراه هوشمند پیکسل 4a در تاریخ 3 اوت رونمایی خواهد شد. علاوه بر این گزارش شده است که گوگل قصد دارد تا در سال جاری میلادی درمجموع سه همراه هوشمند را به بازار عرضه کند. گفته می‌شود که این سه دستگاه پیکسل 4a، پیکسل 4a نسخه 5G و پیکسل 5 هستند. همچنین سال آینده همراه هوشمند دیگری به نام پیکسل 5a به بازار عرضه خواهد شد.
 
همراه هوشمند پیکسل 5a در پروژه متن‌باز اندروید دیده شده است و اطلاعاتی که در رابطه با این همراه هوشمند عرضه شده است خبر از بهره‌مندی از اندروید 11 می‌دهد. همین امر نشان از این دارد که این دستگاه زودتر از ماه مه سال آینده میلادی به بازار عرضه نخواهد شد.
 
 
 
بااین‌حال اطلاعات دیگری در رابطه با این همراه هوشمند عرضه نشده است. گزارش‌ها خبر از آن می‌دهند که گوگل در حال ساخت تراشه‌های ویژه خود است و قصد دارد تا از آن‌ها در پیکسل 6 استفاده کند. به همین خاطر احتمال می‌رود که پیکسل 5a همچنان به تراشه‌های سیلیکونی کوالکام متکی باشد.
 
اندروید 11 احتمالا به‌صورت رسمی در ماه سپتامبر برای همراه‌های هوشمند عرضه خواهد شد و این امر به معنای آن است که این دستگاه قبل از آن تاریخ به فروش نمی‌رسد. همچنین انتظار می‌رود که نسخه 5G پیکسل 4a برخلاف نسخه LTE آن از تراشه اسنپ دراگون 765G (که احتمالا در پیکسل 5a نیز به کار خواهد رفت) بهره‌مند نباشد. همچنین انتظار می‌رود که این همراه هوشمند با صفحه‌نمایش 120 هرتزی به بازار عرضه شود.
 
احتمالا گوگل در همراه‌های هوشمند سال جاری برخی از قابلیت‌های همیشگی خود از قبیل Motion Sense را کنار گذاشته و دستگاه خود را اندکی تغییر بدهد. این تغییرات برای دستگاه‌های پیکسل جدید مفید خواهند بود زیرا اگرچه این همراه‌های هوشمند پتانسیل بهره‌مندی از این ویژگی را دارند اما در گذشته ثابت شده است که این قابلیت چندان کاربردی نیست. بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر