حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شرکت ال جی نمایشگر تاشو 12 اینچی تولید کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت ال جی نیز برای ورود به بازار نمایشگرهای تاشو تلاش زیادی کرده است و بعد از نمایشگر تاشو 65 اینچی خود، اکنون یک نمایشگر تاشو 12 اینچی طراحی و تولید کرده است.

در دنیای امروز که گوشی‌ها و نمایشگرهای تاشو در حال محبوب شدن هستند، شرکت‌های بزرگ برای ورود به بازار آن‌ها و جذب مشتریان علاقه مند به این نمایشگرها تلاش فراوانی می‌کنند. برای مثال شرکت سامسونگ برای نمایشگرهای تاشو خود تبلیغات زیاد کرده است. 

شرکت ال جی هم که نمی‌خواهد از رقبای خود عقب بیفتد، بعد از عرضه نمایشگر تاشو 65 اینچی خود، اکنون یک نمایشگر تاشو 12 اینچی کوچک طراحی و تولید کرده است که برای لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای کوچک بسیار مناسب است. این نمایشگر را می‌توان روی سیستم‌های تفریحی و چندرسانه ای خودروها و نمایشگر کامپیوترهای رومیزی و قابل حمل نصب کرد.

این شرکت همچنین در تلاش برای تولید نمایشگر OLED شفاف با سایز ۵۵ اینچ است. ال جی تصمیم دارد که از این نمایشگر برای نصب روی کمدها و وسایل منزل استفاده کند تا به عنوان یک دستیار هوشمند در خانه‌ها حضور داشته باشند و با کاربران در تعامل باشند. 

 ال جی یک نمایشگر تاشدنی ۱۳.۳ اینچی را نیز تولید کرده که بر روی تبلت‌ها و لپ تاپ ها قابل استفاده بوده و انقلابی در طراحی این نوع محصولات الکترونیک ایجاد می‌کند. این شرکت قصد دارد در آینده نمایشگرهای او ال ای دی ۶۵ اینچی تاشو جدیدی عرضه کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر