همه به مراسم رونمایی از گلکسی سامسونگ دعوتید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ قصد دارد اولین مراسم کاملا مجازی رونمایی از محصولات جدید خود را به زودی برگزار کند. در مراسم رونمایی از گلکسی ، محصولات جدیدی معرفی خواهند شد که به منظور افزایش بهره وری کاربران در دنیای پرتغییر امروز طراحی شده‌اند.

این مراسم بصورت رسمی در ساعت 6:30 دقیقه عصر روز چهارشنبه 15 مردادماه برابر با 5 آگوست آغاز شده و از کانال‌های رسمی شرکت سامسونگ برای عموم پخش خواهد شد. با مراجعه به یکی از کانال‌های زیر می‌توانید مراسم را بصورت زنده و کامل مشاهده کنید.

وبسایت‌ رسمی شرکت سامسونگ با آدرس‌ https://news.samsung.com و صفحه رسمی موبایل سامسونگ ایران روی اینستاگرام با آیدی samsungmobileir این مراسم را بصورت زنده پوشش خواهند داد. البته در صفحه اینستاگرام موبایل سامسونگ این مراسم به همراه ترجمه فارسی برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان به تماشای برنامه می‎توانند با مراجعه به آدرس https://www.samsung.com/iran/unpacked و ثبت مشخصات خود، پیغام شروع مراسم را دریافت کنند.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com مراجعه کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر