حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

زمان پشتیبانی نرم‌افزاری سامسونگ از پرچمدارانش افزایش یافت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت سامسونگ تاکنون تنها تا 2 نسل از گوشی‌های پرچمدار خود پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کرد؛ اما دیروز در مراسم رونمایی از سری گلکسی نوت 20 اعلام کرد که این زمان را به 3 سال افزایش خواهد داد. 

شرکت سامسونگ دیروز در رویداد رونمایی از محصولات اکوسیستم گلکسی اعلام کرد که تا سه سال از گوشی‌های پرچمداری که بعد از گلکسی S10 تولید شدند، پشتیبانی نرم افزاری خواهد کرد. البته ارسال آپدیت های نرم‌افزاری مانند آپدیت‌های امنیتی برای گوشی‌ها به نوع دستگاه و کشوری که در آن فعال است هم بستگی دارد و ممکن است این زمان برای برخی از کشورها کمتر باشد. 

به این ترتیب، گوشی های سری گلکسی نوت 20 تا 3 سال آپدیت نرم‌افزاری دریافت می‌کنند و گوشی گلکسی S10 نیز اندروید 12 را دریافت خواهد کرد. 

متاسفانه گوشی‌های میان‌رده هنوز هم مدت زمان کمی از طرف سامسونگ پشتیبانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنند. این مدت زمان کوتاه پشتیبانی باعث می‌شود که کاربران نتوانند یک گوشی را به مدت طولانی داشته باشند و نیاز به تعویض گوشی داشته باشند. 

روز گذشته علاوه بر گوشی های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا، از گلکسی واچ 3، گلکسی تب S7 و ایربادزهای جدید سامسونگ نیز رونمایی شود. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این محصولات مطلب ما در رسانه تک تایمز را مطالعه کنید. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر