اینفوگرافیک مشخصات ۳ محصول جدید سامسونگ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ در مراسم آنپکد ۲۰۲۰ از چند محصول جدید خود رونمایی کرد. گلکسی تب S7، تب S7 پلاس، گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو از جمله این محصولات بودند. سامسونگ برای گلکسی تب S7 پلاس مانند نوت ۲۰ الترا از S Pen بروز شده استفاده کرده است. این در حالی است که تب S7 فاقد این ویژگی می‌باشد. نمایشگرهای هر ۲ دستگاه از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند و با این وجود تب S7 پلاس دارای پنل ۱۲٫۴ اینچی آمولد و تب S7 مجهز به پنل ال‌سی‌دی ۱۱ اینچی می‌باشد. این تفاوت در اندازه به معنی ظرفیت‌های متفاوت باتری می‌باشد.

محصول دیگر گلکسی واچ ۳ می‌باشد که در ۲ اندازه ۴۱ میلیمتری و ۴۵ میلیمتری عرضه خواهد شد. با این حال تنها مدل بزرگتر دارای نسخه تیتانیوم می‌باشد که با وزن ۴۳ گرم بسیار سبک‌تر از نسخه استیل استاندارد و حتی سبک‌تر از نسخه ۴۱ میلیمتری با وزن ۴۸٫۲ گرم می‌باشد. باتری بزرگتر یکی دیگر از دلایلی است که می‌تواند شما را به سمت ساعت بزرگتر ترغیب کند. هر ۲ دستگاه تا فشار ۵ اتمسفر در مقابل نفوذ آب مقاومت می‌کنند و همچنین مجهز به ویژگی‌های ردیابی سلامتی مانند میزان اکسیژن خون، VO2 max، تجزیه و تحلیل دوندگی و خواب و همچنین تشخیص سقوط فرد می‌باشند.

سامسونگ برای تولید گلکسی بادز لایو از پلاستیک بازیافتی استفاده کرده است. در مجموع ۸ قسمت محصول که شامل دستگاه و کیس آن می‌شود از مواد بازیافتی درست شده‌اند. طراحی این دستگاه توسط AKG انجام شده و توانایی تقویت فرکانس‌های پایین را دارد. سامسونگ در این محصول از ویژگی کاهش نویز فعال استفاده کرده و همچنین ۲ میکروفون خارجی برای ANC و ۱ میکروفون داخلی برای مکالمه در نظر گرفته است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر