ویژگی محدودسازی ریپلای به توییت ها برای کاربران iOS فعال شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – با فعال شدن ویژگی ‌محدودسازی ریپلای به توییت ها اکنون کاربران نسخه iOS توییتر نیز می‌توانند انتخاب کنند که چه افرادی توییت‌های آن‌ها را ریپلای کند.

شرکت توییتر در ابتدای سال ۲۰۲۰ گفته بود که به کاربران این امکان را خواهد داد که بتوانند از ویژگی محدودسازی ریپلای به توییت ها استفاده کنند و افرادی را که امکان ارسال ‌ریپلای برای توییت‌هایشان دارند محدود کنند. ابتدا این ویژگی به صورت محدود در اختیار برخی از کاربران قرار گرفت؛ اما به نظر می‌رسد آزمایش این قابلیت موفقیت‌آمیز بوده است و در اختیار کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت. 

قابلیت محدودسازی ارسال ریپلای اکنون برای تمام کاربران نسخه جدید اپلیکیشن توییتر iOS فعال است. 

محدودسازی ریپلای به توییت ها با این هدف توسعه داده شده است که کاربران قبل از ارسال توییت بتوانند افرادی را که امکان ارسال به توییت آن‌ها دارند مشخص کنند. این محدود سازی شامل همه کاربران (گزینه پیش‌فرض توییتر)، افرادی که کاربر آن‌ها را دنبال می‌کند و افرادی که توسط کاربر منشن شده‌اند می‌شود.

افرادی که برای توییت‌های خود از ۲ گزینه آخر استفاده می‌کنند، برچسبی دارند تا سایر کاربران بتوانند از نوع توییت آن‌ها مطلع شوند. با این حال همه افرادی که نمی‌توانند ریپلای ارسال کنند، می‌توانند توییت‌ها را مشاهده و آن را ریتوییت کنند.

مقامات توییتر معتقدند ویژگی محدودسازی ارسال ریپلای به بهتر شدن محیط توییتر کمک می‌کند؛ زیرا کاربران با انتخاب خود می‌توانند مشخص کنند که چه افرادی حق شرکت در بحث‌های آن‌ها را خواهند داشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر