حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

شیائومی نسخه جدید MIUI را بدون اپلیکیشن‌های ممنوعه در هند منتشر می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیائومی اعلام کرده است که نسخه جدید MIUI را بدون اپلیکیشن‌های ممنوعه در هند، برای همه کاربران منتشر خواهد کرد. 

در ابتدای امسال دولت هند 59 اپلیکیشن را در این کشور ممنوع کرد که تیک تاک، وی چت و برخی از اپلیکیشن‌های شیائومی در این گروه قرار داشتند. این کمپانی تولیدکننده تلفن همراه دیروز در توییتر اعلام کرد که آپدیت MIUI را برای همه دستگاه منتشر خواهد کرد و در این نسخه، همه اپلیکیشن‌های ممنوعه حذف شده‌اند.

برند شیائومی همچنین قول داده است که 100 درصد داده‌های کاربران هندی در سرورهای مستقر در کشور هند ذخیره می‌شوند و هیچ‌یک از اطلاعات با افرادی خارج از هند به اشتراک گذاشته نمی‌شود. 

در نسخه جدید MIUI اپلیکیشن‌های ممنوعه به صورت پیش فرض نصب نشده‌اند و انتشار این نسخه در مراحل مختلف صورت می‌گیرد. تا چند هفته آینده تمام کاربران شیائومی به این نسخه دسترسی خواهند داشت. 

شیائومی درباره اپلیکیشن MIUI Cleaner خود نیز توضیحاتی را ارائه داده است. این اپلیکیشن برای بسیاری از کاربران به خصوص افرادی که گوشی آن‌ها رم پایینی دارد، پرکاربرد است. MIUI Cleaner در لیست اپلیکیشن‌های ممنوعه حضور ندارد زیرا مشخص شده است که این اپ مبتنی بر Clean Master نیست. 

شیائومی همچنین در مورد محافظت از داده تایید کرد که حتی قبل از آنکه هند برای انتقال همه اطلاعات شخصی به سرورهای محلی اقدام کند، مطابق با حریم خصوصی داده‌ها و الزامات امنیتی عمل می‌کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر