حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تصاویر جدیدی از Surface Duo مایکروسافت فاش شده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – تصاویری از ظاهر جدید Surface Duo مایکروسافت فاش شده است. تاریخ رویداد رونمایی رسمی از این دستگاه 12 آگوست است. 

از یک منبع معتبر تصاویری از ظاهر جدید Surface Duo مایکروسافت که اکتبر سال گذشته معرفی شده بود، منتشر شده است. در این تصاویر نحوه باز و بسته شدن این گوشی هوشمند مشخص شده است. در قاب پشتی این دستگاه، آرم مایکروسافت به وضوح به چشم می‌خورد. در کنار دوربین سلفی این دستگاه یک فلش دیده می‌شود که ویژگی جدید اضافه شده به این دستگاه است. 

این تصاویر همچنین ویجت جست‌وجوی گوگل را روی صفحه نمایشگر اول و در کنار ویجت تاریخ و زمان نشان می‌دهند. در پایین صفحه نمایشگر نیز سه اپلیکیشن Microsoft Edge و OneNote و Outlook دیده می‌شود. در صفحه نمایشگر دوم نیز اپلیکیشن های تلفن، پیام ها و دوربین گوگل قرار دارند. این صفحه در واقع صفحه اصلی برای برنامه های مایکروسافت و برنامه های شخص ثالث است.

انتظار می‌رود مایکروسافت Surface Duo در ماه ژوئن وارد بازار شود، اما این اتفاق نیفتاد. این شرکت اعلام کرده است که در تاریخ 12 آگوست در یک رویداد مجازی از این دستگاه رونمایی خواهد کرد. این به این معنا است که به زودی باید منتظر این دستگاه در بازار باشیم. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر