حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ده پردازنده برتر نیمه اول سال ۲۰۲۰ از نگاه انتوتو مشخص شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هفته قبل بود که وبسایت انتوتو ۱۰ گوشی برتر از نظر عملکرد در ماه جولای را معرفی کرد. حالا این وبسایت لیست جدیدی ارائه کرده است که در آن بهترین پردازنده‌های نیمه اول سال ۲۰۲۰ را معرفی می‌کند که امتیازی بین ۲۴۹۱۵۱ تا ۴۰۱۱۰۸ را نشان می‌دهد.

antutu

سه پردازنده برتر این لیست به ترتیب پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۶۵، دیمنسیتی +۱۰۰۰ و اسنپدراگون +۸۵۵ هستند. در بین این رتبه‌ها، شرکت مدیاتک بالاخره موفق شد با پردازنده دیمنسیتی +۱۰۰۰ که دارای مودم ۵G است خود را مطرح کند. در رتبه اول اسنپدراگون ۸۶۵ نیز دارای مودم ۵G است که البته متصل به چیپست نیست و به‌طور جداگانه قرار دارد.

در رتبه‌های سوم تا ششم، به ترتیب پردازنده Kirin 990 5G، اسنپدراگون ۸۵۵ و Kirin 990 قرار گرفته‌اند که همه این پردازنده‌ها امتیازی کمتر از ۳۰۰۰۰۰ دارند. ۴ رتبه آخر این جدول به ترتیب دیمنسیتی ۱۰۰۰L ،Kirin 980 ،Kirin 985 5G و دیمنسیتی ۸۲۰ قرار دارند.

شاید تعجب کرده باشید که چرا خبری از پردازنده‌های اگزینوس سامسونگ نیست. باید گفت که این بررسی انتوتو فقط گوشی‌هایی را شامل می‌شود که در بازار منطقه‌ای حضور دارند و بازار منطقه‌ای که انتوتو در آن وجود دارد چین است که شرکت سامسونگ گوشی‌های خود را در این منطقه و آمریکای شمالی با پردازنده‌های اسنپدراگون عرضه می‌کند.

همانطور که دیدیم مثل همیشه کوالکام در صدر لیست قرار دارد و مدیاتک توانست خود را به بالای جدول برساند. البته هنوز فاضله زیادی بین رتبه اول و دوم وجود دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر