چطور به کمپین سهم من بپیوندیم ؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپین سهم من با هدف برقراری عدالت، برابری و ساختن دنیایی شاد برای کودکان محروم راه‌اندازی شده است و مسئولیت اجتماعی برندهای ایرانی در مقابل کودکان محروم جامعه است.

عدالت و برابری، وقتی می‌شنویم که کودکی به خاطر فقر خودکشی کرده یا کودکان محرومی که برای به دست آوردن حداقل‌های زندگی مثل غذا و آب باید مبارزه کنند. کودکانی که از حق تحصیل محروم هستند و از سنین پایین نان‌آور خانواده می‌شوند و سهم‌شان از کودکی دست‌های پینه بسته‌ می‌شود. دست‌های پینه بسته‌ای که سعی می‌کنند با رنج و فقر بجنگند تا شاید فردایی بهتر در انتظارشان باشد. بعد از شنیدن این جملات و اخبار ناگوار در ذهن اکثر ما یک علامت سوال به وجود می آید!

عدالت و برابری همیشه با علامت سوال همراه بوده است وقتی که هزاران کودک در دنیا سهم‌شان از زندگی فقر و محرومیت است. اما سهم ما از زندگی چیست؟ ما برای حذف علامت سوال در کنار کلمات عدالت چه تلاش می‌کنیم؟ سهم ما برای ساختن دنیایی پر امید برای کودکان محروم چیست؟ سهم ما برای مبارزه با فقر و بی‌عدالتی چیست؟

کمپین سهم من چیست؟

کمپین سهم من با هدف برقراری عدالت، برابری و ساختن دنیایی شاد برای کودکان محروم راه‌اندازی شده است. این کمپین می‌خواهد هیچ کودکی از شادیِ آموزش محروم نباشد و هر کودک امکانات مناسبی برای آموزش داشته باشد شاید این رویای بزرگی باشد اما با دست به دست دادن هر یک از ما ساخته خواهد شد.

کمپین سهم من مسئولیت اجتماعی برندهای ایرانی در مقابل کودکان محروم جامعه است. این کمپین قصد دارد 8000 بسته آموزشی را بین کودکان محروم توزیع کند تا بتواند لبخندی بر لبان آنها بیاورد. در این کمپین برندهای نام آشنایی مانند شون نیز حضور دارند.

ارزش‌های کمپین سهم من شامل: مهربانی، همدلی، صداقت و اصیل، با اخلاق، متعهد است.

مهربانی در این کمپین به این معنا است که من هنوز در این کره خاکی ارزش والایی دارم و همدلی یعنی خوشبختی واقعی در کوشش برای خوشبختی دیگران است. صداقت در کمپین سهم من به معنای این است که تنها صداقت است که باعث سلامت و پیشرفت می‌شود. در همه حال باید در روابط اصیل و اخلاقی عمل کنیم، هر روز با تعهد و شفافیت برای خیرخواهی در محیطی امن تلاش کنیم که نتیجه آن تعهد، صداقت و اصالت است.

همۀ ما برای ساختن دنیایی پرامید، شاد و بدون محرومیت برای کودکان نیازمند سهیم هستیم، پس بیایید با یاری یکدیگر برای این ساختن چنین دنیایی و تحقق این آرزو تلاش کنیم.

چگونه به سهم من بپیوندیم ؟

برای پیوستن به سهم من کافیست به ایمیل ما پاسخ دهید تا ما فایل های مربوط به این کمپین را برای شما ارسال کنیم و شما در صورت تمایل در این کار خیر و سهم اجتماعی شریک شوید.
داخلی 10902189361000 شماره تماس: 
09361900867

ایمیل : info@sahme-man.com
آدرس : تهران- خ جردن- خ ناهید غربی- پلاک 42- طبقه دوم

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر