شیائومی از گوشی هوشمند ردمی K30 اولترا رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – شیائومی در جشن ۱۰ سالگی خود از گوشی هوشمند ردمی K30 اولترا رونمایی کرد. ردمی K30 اولترا یکی از جدیدترین میان‌رده‌های پریمیوم این برند است که از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند ردمی K30 اولترا تفاوت زیادی با ردمی K30 پرو ندارد. تنها تفاوت این ۲ گوشی هوشمند این است که ردمی K30 اولترا مجهز به چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر است.

این گوشی هوشمند شامل صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت است. این گوشی مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ ۲۰ مگاپیکسلی است. در صورتی که مدل می ۱۰ اولترا که از حفره درون نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی خود استفاده می‌کند.

 روی پنل این گوشی هوشمند یک دوربین چهارگانه اصلی داخل یک ماژول دایره‌ای قرار گرفته است. سنسور اصلی این دوربین ۶۴ مگاپیکسل، همراه با اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

شیائومی برای گوشی‌های هوشمند سری ردمی  دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس، چیپست پرچمدار شرکت مدیاتک را در نظر گرفته است که آن را در نسخه‌های مختلف که به  ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده‌اند به بازار عرضه کند.

باتری این گوشی هوشمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است که می‌تواند از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کند. همچنین این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری MIUI 12 بهره می‌برد و شامل امکاناتی مانند اسپیکر استریو و موتور ویبره خطی نیز است.

قیمت گوشی هوشمند ردمی K30 اولترا در نسخه پایه آن که شامل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه  داخلی است برابر ۲۸۷ دلار  است. نمونه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن نیز قیمتی برابر ۳۸۸ دلار دارد. کاربران چینی نیز از تاریخ ۲۴ مردادماه می‌توانند به این دستگاه دسترسی داشته باشند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر