حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اپلیکیشن گوگل لنز مسائل و معادلات ریاضی، فیزیک و شیمی را حل می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – اپلیکیشن گوگل لنز بخش جدیدی را به نام مشق (Homework) ارائه کرده است که می‌تواند تعداد زیادی از مسائل و معادلات ریاضی، فیزیک و شیمی را به سرعت حل کند.

اپلیکیشن گوگل لنز مدتی پیش قابلیت تشخیص و حل مسائل ریاضی را در نسخه آزمایشی خود ارائه کرد. اما در حال حاضر بخش جدیدی را به نام Homework اضافه کرده است. این بخش مسائل و معادلات ریاضی، فیزیک و شیمی را به سرعت حل می‌کند. Homework به شکل  یک علامت کلاه فارغ‌التحصیلی در اپلیکیشن گوگل لنز یا افزونه کروم مشاهده می‌شود. با انتخاب این بخش می‌توان هر بخش از معادلات ریاضی را نشانه‌گذاری کرد.

حالت‌های متفاوتی برای شناسایی مسائل از روی کاغذ نیز وجود دارد که گوگل با استفاده از آن می‌تواند هر نوعی از معادله چند لایه یا طولانی را نیز تشخیص دهد.

زمانی که معادله مورد نظر را پیدا و انتخاب کردید، گوگل لنز آن قسمت را انتخاب می‌کند. سپس از شما نیز برای حل آن سوال می‌کند. زمانی که تصاویر را ثبت کردید، گوگل همه گزینه‌های مربوط به کپی مسئله، ارسال به کامپیوتر، ویرایش متن یا در نهایت جست‌وجوی آن را به‌وسیله مرورگر کروم مقابل شما قرار می‌دهد.

در مرحله پایانی نیز گوگل روش‌های مختلفی را برای حل معادله‌ای که طراحی کردید بررسی می‌کند. سپس مسیر حل مسئله مورد نظر را از شما می‌پرسد. برای مثال می‌توانید یکی از روش‌های حل معادله درجه دوم را انتخاب کنید. گوگل نیز پس از آن همه راه‌حل‌ها را مرحله به مرحله توضیح خواهد داد.

 گوگل لنز برای تکالیف مرتبط با علوم می‌تواند همه دانش‌های مربوط را که در سطح اینترنت موجود هستند به صورت شکل گرافیکی و کارت‌های آموزشی نمایش دهد. همچنین جزئیات آن‌ها را نیز توضیح می‌دهد. همچنین برای هر‌کدام از سوالات و مشکلات راه‌حل‌های مشابهی نیز ارائه خواهد شد. گوگل معتقد است این قابلیت دانش کاربران را ارتقا می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند مفاهیم را بهتر درک کنند. این بخش گوگل لنز در اپلیکیشن آموزشی Socratic نیز در دسترس است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر