طراحی ردمی G گیمینگ نوت بوک فاش شد؛ معرفی در ۱۴ آگوست

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ردمی پس از جدایی از شرکت مادر خود یعنی شیائومی، اقدام به گسترش خط تولید محصولات خود کرد و قصد دارد علاوه بر گوشی های هوشمند، دسته‌بندی محصولات خود را تنوع دهد. این شرکت پیش از این، با عرضه ردمی بوک وارد بازار لپ تاپ‌ها شده است.

به تازگی این شرکت رسماً تائید کرده است که قصد عرضه نخستین لپ تاپ گیمینگ خود را دارد که با نام ردمی G گیمینگ نوب بوک روانه بازار خواهد شد. این شرکت علاوه بر اعلام این خبر، تصویری از این لپ تاپ به اشتراک گذاشته است که طراحی نهایی آن را به نمایش می‌گذارد.

همانطور که از پوستر این دستگاه پیداست، ردمی سعی کرده از طراحی مات و کاملاً مشکی برای نوت بوک جدید خود استفاده کند. برای قسمت‌های راست، چپ و بالای نمایشگر این لپ تاپ شاهد حاشیه‌های نسبتاً کم و نازک هستیم اما حاشیه قسمت پایینی صفحه نمایش کمی از حد انتظار بیشتر است.

همچنین به نظر می‌رسد که در دو طرف دستگاه شاهد فن‌های خنک‌کننده هستیم که ردمی G گیمینگ را بیش از پیش به دیگر دستگاه‌های رایج بازار شبیه کرده است. در خصوص مشخصات فنی این لپ تاپ هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

شرکت ردمی قرار است در تاریخ جمعه ۲۴ مرداد ماه (۱۴ آگوست) با برگزاری یک رویداد آنلاین به صورت رسمی از ردمی G گیمینگ نوت بوک رونمایی به عمل آورد.

به نظر می‌رسد که ردمی قصد دارد قدم به قدم با شرکت مادر خود (شیائومی) پیش رود و خط تولید محصولات خود را گسترش دهد. سال گذشته شاهد عرضه نخستین لپ تاپ‌های گیمینگ شیائومی تحت عنوان شیائومی می گیمینگ بودیم که از پردازنده‌های Coffe Lake اینتل استفاده کرده بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر