حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

دو گوشی ۵G ریلمی تائیدیه TENAA را دریافت کردند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

دو گوشی جدید ریلمی به‌تازگی تاییدیه سازمان چینی TENAA را دریافت کرده‌اند. یکی از این هندست‌ها با شماره مدل RMX2176  دارای نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتز است که از یک چیپست هشت هسته‌ای با سرعت کلاک شبیه به اسنپدراگون ۷۶۵G بهره می‌برد.

طبق اطلاعات TENAA، در کنار این پردازنده از ۶/۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.1 استفاده شده است. سیستم دوربین پشت هم شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی و دو سنسور ماکرو و عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. دوربین سلفی جلو هم یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است و انرژی دستگاه را یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند.

این گوشی دارای دو رنگ نقره‌ای و مشکی است و یک هول پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی دارد.

گوشی دوم نیز هندستی با شماره مدل RMX2176 است که از یک نمایشگر بزرگتر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰x۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد. کار پردازش دستگاه را چیپست Dimensity 720 در کنار ۴/۶/۸ گیگابایت رم و ۶۴/۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.1 بر عهده دارد.

دوربین‌های پشت هم شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. در جلو نیز یک ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد. باتری دستگاه ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

تاریح معرفی این گوشی‌ها هنوز مشخص نیست، اما با توجه به دریافت تاییدیه TENAA می‌توان حدس زد که معرفی آن‌ها بسیار نزدیک است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر