گوگل ابزارهای جدیدی را برای کمک به آموزش مجازی در حین همه‌گیری کرونا معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل روز سه‌شنبه تعدادی ویژگی جدید را برای کمک به آسان‌تر کردن آموزش مجازی معرفی کرد که شامل بروزرسانی‌هایی برای سرویس کنفرانس ویدیویی گوگل‌میت و یک ابزار کمکی برای تکالیف درسی که فقط به یک تصویر از یک گوشی نیاز دارد، می‌شود.

برای میت، گوگل می‌گوید که یک نمای کاشی بزرگتر می‌تواند تا ۴۹ شرکت‌کننده در جلسه را نشان دهد که اولین بار در ژوئن معرفی شد و در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. گوگل اولین بار نمای کاشی را در ماه آپریل با قابلیت دیدن ۱۶ شرکت‌کننده در یک زمان برای میت عرضه کرد. بنابراین توانایی دیدن ۴۹ نفر به طور همزمان نمای گالری میت را با زوم در یک سطح قرار می‌دهد. همچنین گوگل وایت‌بورد دیجیتال خود یعنی Jamboard را در ماه سپتامبر در میت ادغام خواهد کرد. و در ماه اکتبر گوگل قابلیت تار کردن یا جایگزین کردن تصویر پس‌زمینه را به میت اضافه خواهد کرد.

مشتریان G Suite Enterprise برای آموزش از ماه اکتبر قادر خواهند بود اتاق‌هایی جدا در میت بسازند که می‌تواند به کلاس‌های مجازی اجازه دهد تا به بحث‌های گروهی کوچکتر وارد شوند. همچنین در اکتبر معلمان می‌توانند حضور در جلسات میت را ردیابی کنند.

و گوگل همچنین اعلام کرده است که برای کمک به مربیان و ناظمان استفاده‌کننده از میت روی G Suite Enterprise برای بخش آموزش به منظور مدیریت هرچه راحت‌تر کلاس‌ها، کنترل مخصوص ناظم را عرضه خواهد کرد. در آخر این ماه ناظمان می‌توانند دیگران را از پیوستن به ملاقات‌ها بعد از اینکه دوبار از اتاق ملاقات به بیرون انداخته شدند یا دوبار از ورود آن‌ها به خودداری شد، بازدارند که ممکن است به جلوگیری از اختلال در کلاس کمک کند. در سپتامبر، گوگل به ناظمان اجازه خواهد داد که به یک کلاس، برای همه و در یک زمان پایان دهند، به طور عمده درخواست‌های پیوستن به یک کلاس را تأیید یا رد کنند و امکان چت در داخل ملاقات را غیرفعال کنند، حضور دیگران در کلاس محدود کنند و تنظیماتی را فعل کنند که تا زمان پیوستن معلم به کلاس ملاقات را شروع نکند.

در میان برخی از بروزرسانی‌های غیر میت که گوگل روز سه‌شنبه اعلام کرد، این شرکت ابزارهای جدیدی را به اشتراک گذاشت تا به دانش‌آموزان کمک کند که از طریق گوشی خود درس را یاد بگیرند. برای مثال دانش‌آموزان اکنون می‌توانند نزدیک به ۱۰۰ مفهوم در بیولوژی، شیمی، و دیگر موضوعات در زمینه‌ی علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات را با جستجوی آن‌ها در گوگل و سپس نگاه به مدل آن مفهوم در واقعیت افزوده روی اندروید و iOS تجسم کنند و گوگل به دانش‌آموزان اجازه خواهد داد که در تکالیفشان تنها با عکس گرفتن از طریق گوگل‌لنز یا اپلیکیشن آموزشی متعلق به گوگل Socratic، کمک بگیرند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر