حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

اینستاگرام برای شناسایی اکانت های مشکوک احراز ‌هویت را اجباری می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – اینستاگرام به منظور شناسایی بات ها و اکانت های مشکوک اعلام کرده است که در صورت مشاهده رفتارهای مشکوک از کاربران درخواست می‌کند که هویت خود را تایید کنند.

اینستاگرام گفته است که سیاست جدیدی برای تاثیرگذاری بیشتر کاربران ندارد اما برخی اکانت‌های مشکوک را هدف قرار داده است. این موارد شامل اکانت های مشکوک  می‌شود که به صورت بالقوه در رفتارهای غیرمعتبر هماهنگ مشارکت می‌کنند یا نشانه هایی مبتنی بر رفتارهای خودکار دیده شود که نشان دهد آن اکانت ساختگی است.

طبق قوانین جدید اینستاگرام این حساب‌های کاربری باید با ارائه کارت شناسایی ملی هویت خود را تایید کنند. اگر آن‌ها این کار را انجام ندهند پست‌هایشان در جایگاه پایین‌تری نمایش داده می‌شود یا اکانت آن‌ها کلا مسدود می‌شود.

این تغییر زمانی ایجاد شده است که فیسبوک و اینستاگرام تلاش خود را برای مقابله با انتشار اطلاعات غلط قبل از انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا افزایش داده اند. فیسبوک در گذشته نیز سیاست‌هایی مشابه آن را داشته است که طبق آن از مالکان صفحات محبوب درخواست می شود هویت خود را احراز کنند.

اینستاگرام نیز طبق باور مقامات آمریکایی تلاش زیادی برای مقابله با سواستفاده مجرمان سایبری از پلتفرم خود‌ و دستکاری انتخابات انجام نداده است. به همین علت فعالیت‌های آن اکنون بیشتر از هر زمان دیگری زیر نظر قرار دارد.

طبق گزارشی که درباره با مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ این کشور و به وسیله کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا منتشر شد مشخص شده است که اینستاگرام موثرترین ابزار مورد استفاده روس ها برای انجام عملیات‌های اطلاعاتی است. در حال حاضر اینستاگرم تلاش می‌کند که با شناسایی بات‌ها و رفتارهای غیر معتبر از بروز اتفاقات مشابه در انتخابات ۲۰۲۰ جلوگیری نماید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر