گلکسی S20 فن ادیشن با اگزینوس ۹۹۰ در گیگ‌بنچ مشاهده شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تاکنون تصور می‌شد گلکسی S20 فن ادیشن (S20 Fan Edition) سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ SoC عرضه شود اما به نظر می‌رسد که قضیه چیز دیگری است، زیرا نسخه‌ای با نام مدل SM-G780F با تراشه اگزینوس ۹۹۰ دربنچمارک گیگ‌بنچ دیده شده است.

همچنین داده‌های گیگ‌بنچ این موضوع را فاش می‌کنند که گلکسی S20 فن ادیشن ۸ گیگ رم خواهد داشت. این گوشی هوشمند قبلا با شماره مدل SM-G781B به همراه اسنپدراگون ۸۶۵ و ۶ گیگابایت حافظه رم در گیگ‌بنچ دیده شده بود که مشخصات کامل آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

سامسونگ هنوز درباره گلکسی S20 فن ادیشن هیچ اظهار نظری نکرده اما شایعات حاکی از معرفی این هندست در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی است. تصویری که اخیرا از این گوشی فاش شده حکایت از صفحه نمایش دارای حفره دایره‌ای شکل در قسمت بالای آن برای دوربین سلفی و وضوح فول‌اچ‌دی پلاس (+FullHD) با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. ابعاد نمایشگر نیز بین ۶.۵ تا ۶.۷ اینچ خواهد بود.

درباره طراحی پشت این گوشی اطلاعاتی در دست نیست اما گفته می‌شود که یک ماژول دوربین سه‌گانه شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی، یک لنز ۱۲ مگاپیکسل التراواید و یک سنسور ۸ مگاپیکسل تله فوتو با بزرگنمایی سه برابری اپتیکال خواهد داشت.

بر اساس شایعات گوشی S20 فن ادیشن باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و دارای گواهی IP68 خواهد بود که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و در دو نسخه ۴G و ۵G نیز عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر