حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هیوندای النترا N Line مدل 2021 رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هیوندای النترا N Line مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد و هم‌اکنون این خودرو سدان از ظاهر اسپرت جدید و همچنین عملکرد بهبودیافته بهره می‌برد. زیر کاپوت النترا N Line جدید، پیشرانه معروف ۱/۶ لیتری GDI توربوشارژ قرار دارد که در سایر مدل‌های N Line یافت می‌شود و ۲۰۱ اسب‌بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه می‌تواند نیروی خود را ازطریق جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی یا جعبه‌دنده خودکار دوکلاچه به‌طور انحصاری به چرخ‌های جلو انتقال دهد.

نمای جلو خودرو سدان هیوندای النترا ان لاین / 2021 Hyundai Elantra N Line آبی رنگ

به گفته‌ی خودروساز کره جنوبی، این شرکت چند مورد بهبود مکانیکی در سیستم تعلیق النترا برای افزایش سفتی و عملکرد چسبندگی خودرو ایجاد کرده اما هنوز مشخص نیست که چه تغییراتی ایجاد شده است. ما هم‌اکنون می‌دانیم که هیوندای النترا ۲۰۲۱ از دیسک‌های ترمز بزرگ در جلو بهره می‌برد، اما باز هم اطلاعاتی درباره‌ی میزان بزرگ‌تر بودن آن‌ها وجود ندارد.

هیوندای النترا N Line مطمئناً ظاهری کاملا چشمگیر دارد و شیوه طراحی «Parametric Dynamics» را در خود گنجانده است. جلوپنجره آبشاری النترا با نشان N Line کامل می‌شود. همچنین تریم جدید در اطراف ورودی‌های هوای جلو به چشم می‌خورد که نه‌تنها برای افزایش جذابیت، بلکه برای پشتیبانی از عملکرد آیرودینامیکی و خنک‌کنندگی پیشرانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نمای عقب خودرو سدان هیوندای النترا ان لاین / 2021 Hyundai Elantra N Line قرمز رنگ

در ادامه بخوانید:

علاوه بر این، رکاب‌های جانبی اسپرت و رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی متمایز با طرح پره‌های نقره‌ای و مشکی بر جذابیت هیوندای النترا N Line می‌افزاید. آینه‌های بغل و رکاب‌ها نیز به رنگ مشکی براق تزئین شده‌اند. تغییرات ظاهری خودرو در عقب با اسپویلر یکپارچه، لوله‌های خروجی اگزوز کرومی و دیفیوزر عقب N Line ادامه می‌یابد.

مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی در النترا N Line به‌عنوان گزینه‌ی استاندارد موجود است. از جمله این موارد می‌توان به دستیار پیشگیری از برخورد جلو، دستیار حفظ مسیر حرکت، دستیار پیگردی خودروی جلویی، دستیار نور بالا، هشدار توجه راننده، دستیار پیشگیری از برخورد در نقاط کور دید راننده و دستیار پیشگیری از برخورد در عقب خودرو اشاره کرد.

کابین خودرو سدان هیوندای النترا ان لاین / 2021 Hyundai Elantra N Line با فرمان و صندلی و داشبورد و سیستم سرگرمی

هیوندای همچنین مجموعه‌ای از قطعات عملکردی سری N را برای علاقه‌مندان عرضه کرده است تا مالکان خودرو بتوانند مدل‌های N Line خود را سفارشی‌سازی کنند. جزئیات بیشتر در این زمینه هنوز اعلام نشده است. هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی هیوندای النترا N در ایالات متحده مشخص نیست. بااین‌حال می‌دانیم که این خودرو از سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ در استرالیا دردسترس خواهد بود و به‌عنوان مدل سدان هیوندای i30 N Line فروخته می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر