حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قابلیت جدید واتس‌اپ برای مشاهده دقیق‌تر مخاطبان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
واتس‌اپ به‌احتمال‌قوی به‌زودی قابلیتی را دریافت خواهد کرد که احتمال ارسال پیام اشتباهی به شخصی دیگر را به حداقل می‌رساند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  techradar، گزارش‌های عرضه‌شده توسط وب‌سایت WABetaInfo حاکی از آن است که این گزینه جدید به شما این امکان را می‌دهد که برای هرکدام از چت‌هایتان یک پس‌زمینه متفاوت تعریف کنید و به‌این‌ترتیب به‌راحتی متوجه شوید که با چه گروه یا فردی در حال مکالمه هستید.
 
این قابلیت جدید به شما اجازه خواهد داد که پس‌زمینه‌های متفاوتی را برای تم‌های مختلف سیستمی تعریف کنید و به‌این‌ترتیب می‌توانید برای هر دو حالت تاریک و روشن طراحی شخصی‌سازی‌شده ویژه‌ای را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این کاربران می‌توانند در این بخش روشنایی پس‌زمینه‌های چتشان را نیز تنظیم کنند و به‌این‌ترتیب میزان محو بودن پس‌زمینه را با میزان دیدشان در چت مطابقت بدهند.
 
 
 
البته باید به یاد داشت که قابلیت پس‌زمینه شخصی‌سازی‌شده برای چت‌های فردی هنوز حتی به مرحله تست هم نرسیده است و کاربران بتا نیز هنوز نشانی از آن دریافت نکرده‌اند. بااین‌حال امیدواریم که این قابلیت پرکاربرد بتواند در طی ماه‌های این ده به نسخه پایدار نرم‌افزار واتس‌اپ وارد شود.
 
احتمال دارد که عرضه این قابلیت هم‌زمان با امکان استفاده از یک حساب کاربری واتس‌اپ روی چند دستگاه اتفاق بیفتد. این قابلیت می‌تواند کار کردن با واتس‌اپ را برای آن دسته از کاربرانی که بیشت از یک تلفن همراه دارند راحت‌تر کند. درهرصورت باید منتظر بود و دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر