گوشی میان‌رده آنر 9A به صورت رسمی در ایران رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

همراه اول در تک تایمز

رسانه تک تایمز – آنر ایران امروز (۲۵ مرداد) در رویدادی آنلاین، از جدیدترین میان‌رده‌ خود به نام آنر 9A در بازار ایران رونمایی کرد. 

آنر در این رونمایی اعلام کرد که به زودی دیگر محصولات خود را به ایران عرضه می‌کند تا اکوسیستم هوشمند خود را کامل کند. معاون ارشد بازاریابی آنر ایران، پرویز آریا، در ابتدای این رویداد اعلام کرد که تیم آنر، همواره تلاش می‌کند تا آخرین تکنولوژی‌ها و جدیدترین محصولات خود را به بازار ایران عرضه کنند.

به گفته وی، آنر در بازار کشور روسیه به عنوان برند شماره یک گوشی‌های هوشمند است و محصولات این تیم علاوه بر طراحی زیبا، همواره با توجه به نیازهای نسل جوان و با استفاده از فناوری‌های جدید ساخته می‌شوند. 

در ادامه این رویداد آرش سلیمانی، مدیر ارتباطات بازاریابی آنر ایران، موبایل 9A را معرفی کرد. به گفته او این گوشی مقرون‌به‌صرفه دارای نمایشگر بزرگ، دوربین قابل قبول، شارژدهی کافی و صدای باکیفیت بالایی دارد. 

سلیمانی درباره معرفی این گوشی جدید گفت: «آنر 9A اگرچه یک موبایل اقتصادی است، اما از لحاظ عملکرد باتری، شانه‌به‌شانه یا حتی بالاتر از برخی پرچمدارهای مطرح بازار حرکت می‌کند.»

این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری تنها ۹ میلی‌متر ضخامت و ۱۸۵ گرم وزن دارد. طراحی برای آنر همواره جایگاه ویژه‌ای داشته است و این گوشی جدید با کمترین برآمدگی دوبین در قاب پشتی طراحی شده است تا دستگاه ظاهری یکپارچه داشته باشد. آنر 9A در سه رنگ مشکی، آبی فانتوم و سبز یخی به دست کاربران ایرانی خواهد رسید.

ماژول دوربین این گوشی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق بهره می‌برد. نمایشگر ۶.۳ اینچی آنر 9A از رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل استفاده می‌کند و دارای تاییده‌ Eye Comfort است که باعث می‌شود چشم کاربران هنگام استفاده طولانی مدت از گوشی دجار حساسیت نشود. 

این گوشی با رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در بازار ایران عرضه می‌شود که البته به وسیله کارت حافظه جانبی تا ۵۱۲ گیگابایت دیگر را پشتیبانی می‌کند. نکته مهم این است که استفاده از کارت حافظه جانبی در این گوشی به معنای از دست دادن سیم کارت دوم نیست. 

آنر اعلام کرد که قیمت موبایل 9A معادل ۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان خواهد بود و پیش‌فروش آن، از همین امروز آغاز شده است. همچنین علاقه‌مندان با خرید این گوشی، اشتراک رایگان فیلیمو دریافت می‌کنند. 

دومین محصولی که در این رویداد رونمایی شد، هدفون Magic EarBuds بود. این هدفون به فناوری حذف نویز ترکیبی مجهز شده که با استفاده از آن، کل صداهای مزاحم اطراف را حذف می‌شوند.

آخرین محصول معرفی شده در ایت رویداد هم True Wireless Earbuds بود که تا ۶ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می‌کند که البته با توجه به باتری کیس آن، باتری ترکیبی به ۲۴ ساعت می‌رسد. این هدفون میکروفن دوگانه برای حذف نویز از مکالمات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از گواهی IP54 بهره می‌برد که آن را در برابر قطرات آب یا گرد و غبار مقاوم می‌کند.

 آنر 9A

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر