حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قابلیت جدید اپلیکیشن اسنپ؛ امکان چت داخل اپلیکیشن

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

از‌این‌پس، کاربران می‌توانند علاوه‌بر تماس تلفنی، پیام‌های خود را ازطریق اپلیکیشن برای یکدیگر ارسال کنند. با امکان چت، می‌توانید از تماس‌های غیرضروری پرهیز کنید و به‌راحتی ازطریق خود اپلیکیشن در طول سفر با راننده در ارتباط باشید.

تماس تلفنی بین راننده و مسافر پیش از آغاز سفر در بسیاری از سفرهای اسنپی اتفاق می‌افتد. برای مشخص‌کردن محل دقیق مبدأ، اعلام معطلی در سوارشدن و… گاهی نیاز است که راننده و مسافر با هم در ارتباط باشند. ازآنجاکه ارتباط کاربران پیش از آغاز سفر قدم اول هر سفر موفق به‌شمار می‌رود، ما در اسنپ همواره در تلاشیم تا راه‌هایی برای ساده‌تر و سریع‌تر کردن این ارتباط بیابیم و تاحدممکن تمام موانعی را از میان برداریم که این ارتباط را مختل می‌کند. پیش‌از‌این، کاربران راننده و مسافر اسنپ ازطریق تماس تلفنی با یکدیگر در ارتباط بودند و حالا قابلیت چت حین سفر راه ارتباطی دیگری برای آن‌ها ایجاد کرده است. با این قابلیت، مسافر و راننده می‌توانند اطلاعات ضروری مربوط به سفر را ازطریق اپلیکیشن ردوبدل کنند.

برای ارسال پیام به راننده‌ای که سفر شما را قبول کرده است، باید به بخش اطلاعات سفر بروید. در این قسمت، کنار نام و عکس راننده گزینه‌ ارسال پیام را می‌بینید. پس از ورود به فضای چت، پیغام خود را تایپ یا از پیام‌های پیش‌فرض اپلیکیشن استفاده کنید. در‌صورتی‌که راننده در حال رانندگی باشد، می‌تواند برای جلوگیری از حواس‌پرتی حین رانندگی، با ارسال یکی از پیام‌های پیش‌فرض، به شما اطمینان دهد که پیغامتان را دریافت کرده است و اگر به مکالمه‌ی طولانی‌تر نیاز بود، وارد فضای چت در اپلیکیشن شود و گفت‌وگو را ادامه دهد.

علاوه‌بر‌این با امکان چت داخل اپلیکیشن، آن دسته از کاربرانی که قابلیت «تماس امن» را فعال نکرده‌اند، می‌توانند بدون ردوبدل‌شدن شماره‌تلفن با کاربر مقابل ارتباط برقرار کنند. هم‌اکنون، چت داخل اپ به‌صورت سراسری برای کاربران مسافر و راننده دردسترس قرار دارد و پس از به‌روز رسانی اپلیکیشن خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر