حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تغییرات بزرگ در رابط کاربری و تسهیل اشتراک خدمات برای اندروید تی‌وی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
گوگل اعلام کرده است که یک به‌روزرسانی برای Android TV ارائه کرده که از جمله دربرگیرنده بازطراحی در رابط کاربری (UI) نمایشگر خانگی است که به کاربران برای یافتن محتوایی که محتمل‌تر است آن را تماشا کنند کمک می‌کند.
همچنین، گوگل برای کاربران اندروید تی‌وی عضویت برای سرویس‌هایی مانند EPIX NOW و Starz را آسان‌تر خواهد کرد، و سیستمی مشابه با شیوه اشتراک کاربران Fire TV برای عضویت در یک «کانال» جدید را ارائه خواهد کرد.
 
به گزارش تک تایمز به نقل از اسلش‌گیر، تغییر در طراحی نمایشگر خانگی امکان تماشای تریلرها و دیدن پیشنهادها در زمانی که این پلتفرم را راه‌اندازی می‌کنید فراهم می‌آورد؛ گوگل می‌گوید که برای کاربران در آمریکا، اکنون محتوای محتوای اصلاح شده را از شرکای رسانه‌ای و «کارشناسان سرگرمی» ارائه می‌کند. کاربرانی که اکانت‌های استریمینگشان (نتفلیکس، هولو و غیره) را به اکانت گوگل متصل می‌کنند با Android TV پیشنهادهای محتوا از این اپها را نیز خواهند دید.
 
علاوه بر این، گوگل یک قابلیت جدید را مشابه با آنچه توسط رقیب آن آمازون ارائه شد معرفی کرده است. با تسهیل امکان عضویت، کاربران Android TV اکنون می‌توانند به طور مستقیم و سریع در یک سرویس پشتیبانی شده جدید با استفاده از اکانتی که با آن وارد Android TV شده‌اند عضو شوند.
  

گوگل می‌گوید که کاربر صرفا «عضویت و نصب» روی سرویس را انتخاب می‌کند و نهایتا «دو کلیک» از کاربر خواهد خواست. با این حال، در حال حاضر فقط برخی اپ‌های منتخب در این قابلیت گنجانده می‌شوند؛ گوگل می‌گوید که در حال حاضر در حال اجرای پایلوت آن با شرکت‌های EPIX NOW، Starz و DC Universe در ایالت متحده است.
 
این شرکت در صدد است که اپهای جدیدی را «به زودی» به قابلیت تسهیل‌شده اشتراک خود بیفزاید، ولی هیچگونه جزئیات بیشتر ذکر نمی‌کند، از جمله اینکه چه اپهایی ارائه خواهند شد و چه زمانی این قابلیت در خارج از آمریکا قابل دسترسی می‌شود.
 
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر