مشخصات سخت‌افزاری ال جی کیو 92 فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌نظر می‌رسد ال‌جی برنامه‌های خود برای عرضه‌ی محصولات 5G در سال ۲۰۲۰ را خاتمه نداده است و همچنان گوشی‌های هوشمند میان‌رده را برای علاقه‌مندان عرضه خواهد کرد. محصول جدید ال‌جی گویا از مشخصات سخت‌افزاری نسبتا مطلوبی بهره می‌برد و از فناوری ارتباطات 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تلفن هوشمند میان‌رده‌ی جدید شرکت کره‌ای که ال‌جی کیو ۹۲ (LG Q92) نام دارد، اخیرا در فضای مجازی خبرساز شده است. یکی از افشاگران کره‌ای فهرستی در فضای مجازی منتشر کرده که اطلاعات سخت‌افزاری گوشی ال ‌جی کیو ۹۲ را شامل می‌شود. علاوه‌بر مشخصات کیو ۹۲، به زمان رونمایی آن نیز اشاره شده که برابر با ۲۱ اوت یا ۳۱ مرداد خواهد بود. زمان عرضه نیز برابر ۲۸ اوت یا ۷ شهریور اعلام شده است که نشان می‌دهد فاصله‌ی چندانی با قرارگرفتن محصول جدید ال‌جی در ویترین فروشگاه‌ها نخواهیم داشت. در گزارش یادشده آمده است که ال‌جی کیو ۹۲ در کره‌جنوبی رونمایی خواهد شد و برچسب قیمتی ۴۶۰ دلاری خواهد داشت.

ازنظر مشخصات سخت‌افزاری، گفته می‌شود که ال‌جی کیو ۹۲ از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G و ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی بهره خواهد برد. در پنل پشتی گوشی جدید ال‌جی، ماژولی چهارگانه قرار دارد که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربینی ۲ مگاپیکسلی برای سنجش میزان عمق در تصاویر تشکیل شده است.

مشخصات سخت‌افزاری ال جی کیو 92

در بالای نمایشگر ۶/۷ اینچی نیز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد. انتظار می‌رود رزولوشن نمایشگر بزرگ ال‌جی کیو ۹۲ به +FHD برسد. برای تأمین انرژی دستگاه نیز، ال‌جی از باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است که ظرفیتی نسبتا درخورتوجه به‌نظر می‌رسد.

در ادامه بخوانید:

در پنل پشتی ال‌جی کیو ۹۲ نسخه‌ی 5G، تنها ماژول چهارگانه دوربین قرار گرفته است؛ زیرا ال‌جی در نظر دارد حسگر اسکنر اثرانگشت را در لبه‌های کناری گوشی هوشمند قرار دهد. متأسفانه هنوز مشخص نیست این گوشی علاوه‌بر بازار کره‌جنوبی برای کدام‌یک از بازارهای دیگر دنیا در نظر گرفته شده است؛ بااین‌حال، پاسخ این پرسش در روزهای آینده مشخص خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر